سرم روشن کننده و ضد لک مدل ایون بتر کلینیکال کلینیک Clinique Even Better Clinical Radical Dark Spot Corrector + Interrupter 100ml

ویژگی های برجسته:

  • این محصول از مواد تقویت‌کننده از جمله عصاره مخمر، اسید سالیسیلیک، گلوکزامین و عصاره ریشه توت تشکیل شده است. این ترکیب احیا کننده، پوست را با خواص تغذیه‌کننده و بازسازی‌کننده شارژ می‌کند و پوست را انعطاف‌پذیر، روشن و یکدست می‌کند.
  • دارای مولکول روشن‌کننده اختصاصی و ویتامین C ما برای یکنواخت‌تر شدن رنگ پوست، از جمله علائم پس از لک. به علاوه به بهبود ظاهر سایر نقاط تیره موجود، مانند لکه های خورشیدی کمک می کند.
  • از ایجاد لکه های روی پوست جلوگیری می کند و به روشن شدن رنگ لکه های موجود کمک می کند و همچنین لکه های تیره و آکنه را کاهش می دهد.
  • سرم ضد لکه های تیره با دو محفظه قوی بالینی و دارای کمپلکس CL-302 که ثابت شده است ظاهر لکه های تیره و لکه ها را کمتر می کند.
  • چهره را شفاف تر، شاداب تر، درخشان تر و یکنواخت تر نشان می دهد.
  • تست آلرژی، فاقد پارابن، فتالات و عطر.
  • مناسب انواع پوست.

 

روش مصرف: دو بار در روز صبح و شب استفاده کنید. 1 تا 2 پمپ را روی نوک انگشتان پخش کنید. سرم را در تمام صورت خود پخش کنید، از دور چشم خودداری کنید. در روز بعد از استفاده ضدآفتاب فراموش نشود. طبق گفته برند بعد از مرطوب کننده استفاده شود.

 

قیمت اصلی 5,730,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,290,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات تکمیلی
برند

Clinique

جنسیت

بدون جنسیت

کشور سازنده

امریکا

حجم

100 میلی لیتر

ویژگی برجسته

ضد لک

مناسب

all skin انواع پوست

نوع محصول

اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرم روشن کننده و ضد لک مدل ایون بتر کلینیکال کلینیک Clinique Even Better Clinical Radical Dark Spot Corrector + Interrupter 100ml”

سرم روشن کننده و ضد لک مدل ایون بتر کلینیکال کلینیک Clinique Even Better Clinical Radical Dark Spot Corrector + Interrupter 100ml