ماسک مو بامبو فایبر مائویی-مایویی ضد ریزش و مستحکم کننده مخصوص موهای چرب Maui Moisture Thicken & Restore + Bamboo Fiber Fortifying Mask

ویژگی های برجسته:

  • ترکیب عالی الیاف فیبری استخراج شده از ساقه‌ی گیاه بامبو، روغن کرچک، روغن چریش (neem)، آب خالص آلوئه‌ورا، آب نارگیل، شی باتر و عصاره گل بابونه هستند.
  • الیاف بامبو عجیب و غریب به این ماسک تقویت کننده با روغن کرچک و روغن چریش تزریق می شود تا به تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده و حالت داده شده کمک کند.
  • یک محصول درمانی عالی برای تقویت و ترمیم موهایی است که در اثر حرارت، مواد شیمیایی، خشکی و مراقبت‌های نادرست، آسیب دیده‌اند.
  • استفاده از ترکیبات تقویت کننده‌ی گیاهی استفاده شده تا موها را تقویت کرده و به افزایش ضخامت و همچنین جلوگیری از ریزش مو کمک کند.
  • این ماسک به ترمیم و نرم کردن انواع موهای طبیعی کمک می کند و درخشش ظاهری سالم را تشویق می کند.
  • الیاف بامبو به تارها متصل شده و موهای شما را پرپشت و پر می کند.
  • درمان کننده و ترمیم کننده موها.
شناسه محصول: 0022796170644 دسته: ,

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

ناموجود


اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات تکمیلی
برند

Maui Moisture

جنسیت

بدون جنسیت

کشور سازنده

امریکا

حجم

340 گرم

ویژگی برجسته

آبرسانی, ترمیم کننده, ضخیم کننده مو, فاقد سولفات free sulfate, محافظت کننده

مناسب

انواع پوست, موهای چرب

نوع محصول

اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک مو بامبو فایبر مائویی-مایویی ضد ریزش و مستحکم کننده مخصوص موهای چرب Maui Moisture Thicken & Restore + Bamboo Fiber Fortifying Mask”

ماسک مو بامبو فایبر مائویی-مایویی ضد ریزش و مستحکم کننده مخصوص موهای چرب Maui Moisture Thicken & Restore + Bamboo Fiber Fortifying Mask

ناموجود