ضدآفتاب شیمیایی استیکی مات‌کننده بیوتی ‌آف جوسان Matte Sun Stick Mugwort+Camelia SPF50

ویژگی های برجسته:

  • از پوست در برابر خشکی محافظت می کند.
  • دارای بافت سبک و بدون چربی.
  • مناسب برای انواع پوست.
  • مناسب برای صورت و بدن.
  • مقاوم در برابر آب و عرق.

نکته: هر دو الی سه ساعت یکبار، تمدید شود.

قیمت اصلی 792,000 تومان بود.قیمت فعلی 682,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

موجود

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

ضدآفتاب شیمیایی استیکی مات‌کننده بیوتی ‌آف جوسان Matte Sun Stick Mugwort+Camelia SPF50

چربی‌های سنگین ضدآفتاب‌ها، همه خریداران را کلافه کرده است! اغلب افراد به‌دنبال محصولی می‌گردند که نه‌تنها از پوستشان در برابر آفتاب محافظت کند، بلکه آن را تسکین دهد و ظاهری مات، یکدست و زیبا به آن ببخشد. ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان (Beauty of Joseon) پاسخی جادویی به همه این نیازهاست!

 

ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان: محافظت، تغذیه و زیبایی در یک محصول!

حتماً می‌دانید که ضدآفتاب، یکی از اساسی‌ترین مراحل در روتین مراقبت از پوست است. این محصول، محافظی بی‌نظیر دربرابر اشعه‌های مضر UV به حساب می‌آید که می‌تواند از پیری زودرس، آفتاب‌سوختگی و حتی سرطان پوست جلوگیری کند. بااین‌حال، همه ضد آفتاب‌ها به یک شکل عمل نمی‌کنند.

بسیاری از آن‌ها ممکن است روی پوست، لکه‌های سفید بیندازند، احساس چربی و سنگینی به شما بدهند یا حتی باعث تحریک و جوش شوند؛ اما ماجرا درباره ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان، متفاوت است. این ضد افتاب کره ای با فرمولاسیونی منحصربه‌فرد، تمام این مشکلات را حل کرده است.

 

چرا کرم ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان؟

برای انتخاب یکی از بهترین محصوات مراقبتی کره ای، باید قبل‌از هر چیز، بدانید که چرا خریداران در سراسر جهان این کرم ضد آفتاب را انتخاب می‌کنند؟

 

محافظت کامل با SPF50 و ++++PA

ضد افتاب کرمی بیوتی اف جوسان با فیلتر‌های محافظتی اختصاصی،‌ پوست شما را از هر دو اشعه UVA و UVB حفظ می‌کند. اشعه‌های آسیب‌زای UVA، دلیل اصلی پیری زودرس و ایجاد چین و چروک در پوست شما هستند و اشعه‌های مخرب UVB می‌توانند باعث آفتاب‌سوختگی و آسیب‌های جدی‌تر به پوست شوند.

 

فرمولاسیون مات و بدون چربی

کمپانی کره‌ای Beauty of Joseon با ترکیبات هوشمندانه خود، محصولی تولید کرده است که نه‌تنها حس سنگینی روی پوست صورت ایجاد نمی‌کند، بلکه چربی اضافی پوست را جذب می‌کند و جلوه‌ای مات و ابریشمی به صورت شما می‌بخشد. این ویژگی برای انواع پوست، به‌ویژه پوست‌های چرب و مختلط، ایدئال‌ترین فاکتور به شمار می‌آید.

 

بدون ایجاد رد سفیدی

ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان برخلاف بسیاری از کرم‌های ضد آفتاب از برندهای مختلف، ابداً رد سفیدی روی پوست صورت و بدن باقی نمی‌گذارد و ذره‌ای احساس چسبندگی نمی‌دهد؛ به‌خصوص در فصل‌های گرم که به‌دنبال کرم‌های محافظتی سبک می‌گردید!

 

استفاده آسان و بدون کثیفی

سازندگان خلاق ضد افتاب کرمی بیوتی اف جوسان، بسته‌بندی آن را به‌صورت استیکی طراحی کرده‌اند؛ به این معنی که بدون نیاز به استفاده از دست‌ها، می‌توانید آن را مستقیماً روی پوست بمالید. بسته‌بندی ویژه این کرم، آن را برای استفاده روزمره در محیط‌های خارج از منزل، به محصولی فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

 

قابلیت استفاده از روی آرایش

معمولاً برای اینکه بتوانید ضدآفتاب را مجدد روی صورتتان بمالید، باید صورتتان را بشویید و تمامی مراحل آرایشتان را از ابتدا اجرا کنید؛ اما این معجزه از محصولات مراقبتی کره ای به شما این امکان را داده است که در هر شرایطی از کرم محافظتی خود استفاده کنید و غلتک استیکی آن را بر روی صورت بمالید؛ حتی از روی آرایش!

 

مقاوم در برابر آب و تعریق

با این کرم ضد افتاب کره ای به‌راحتی در استخر، دریا و رودخانه‌ها شنا کنید، بدون اینکه نگران پخش‌شدن یا پاک‌شدن کِرِم باشید. این محصول کاملاً ضدآب و ضدعرق تولید شده است.

 

ترکیبات جادویی ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان

این ضد افتاب اورجینال، فراتر از یک ضدآفتاب معمولی عمل می‌کند. کرم استیکی کمپانی بیوتی اف جوسان، حاوی ترکیبات طبیعی بی‌نظیری است که نه‌تنها مراقبت ۳۶۰ درجه و کامل از پوست شما دارند، بلکه به تغذیه و تسکین آن نیز کمک می‌کنند. ترکیبات این کرم شامل:

عصاره گیاهی ماگورت: گیاهی که طی هزاران سال باعث لطافت پوست مردم کره جنوبی شده است و به خواص آنتی‌اکسیدانی و آرامبخش خود معروف است. عصاره ماگورت، تحریکات پوستی را تسکین داده و قرمزی آن را ازبین می‌برد؛ در نتیجه به‌مرورزمان، چهره‌ای سالم و درخشان به شما هدیه مي‌دهد.

 

روغن کاملیا: این روغن، سرشار از اسیدهای چرب ضروری و غیرمضر و انبوهی از ویتامین‌هاست که پوست را عمیقاً آبرسانی و تغذیه می‌کنند. روغن کاملیا به‌طرز شگفت‌آوری به رفع خطوط ریز و چین‌وچروک‌های پوستی شما کمک می‌کند و جلوی خشکی پوست را می‌گیرد.

 

چای سبز و سیکا: این ترکیبات، سرشار از ویتامین‌های A و C هستند که باعث آبرسانی عمقی، تغذیه و التیام پوست می‌شوند. همچنین خاصیت خنک‌کنندگی است ضدآفتاب استیکی به‌سبب وجود این دو گیاه خاص در آن است.

 

نحوه استفاده از ضدآفتاب استیکی مات‌کننده بیوتی آف جوسان

ابتدا پوست خود را با یک شوینده ملایم شستشو دهید. سپس استیک را چرخانده و به‌آرامی روی پوست خود بکشید. هر ۲ ساعت یک‌بار کرم را تمدید کنید.

 

قیمت ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان

برای اطلاع از قیمت ضد افتاب استیکی بیوتی اف جوسان و خرید این محصول اورجینال، می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

توضیحات تکمیلی
برند

Beauty of Joseon

جنسیت

Unisex

کشور سازنده

کره جنوبی

حجم

18 گرم

نوع پوست

انواع پوست

نوع محصول

اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضدآفتاب شیمیایی استیکی مات‌کننده بیوتی ‌آف جوسان Matte Sun Stick Mugwort+Camelia SPF50”

ضدآفتاب شیمیایی استیکی مات‌کننده بیوتی ‌آف جوسان Matte Sun Stick Mugwort+Camelia SPF50
ضدآفتاب شیمیایی استیکی مات‌کننده بیوتی ‌آف جوسان Matte Sun Stick Mugwort+Camelia SPF50

موجود