عطر ادکلن اعجازی نقره ای لطافة Lattafa Ejaazi silver

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای چوبی با رایحه ای ملایم و تلخ.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 842,000 تومان بود.قیمت فعلی 795,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

موجود

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی ادکلن اعجازی نقره ای لطافه

انتخاب ادکلن، نشان‌دهنده سلیقه و سبک زندگی شماست. ادکلن اعجازی نقره ای لطافه به‌عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین عطرهای لوکس و اماراتی به شما این فرصت را می‌دهد تا با هر پاف اسپری از این عطر و ادکلن، جذایت و کلاسیک‌بودن استایل خود را به رخ بکشید! این عطر با رایحه‌ای تلخ و خنک، ترکیبی از بهترین و خاص‌ترین متریال‌های موجود در کمپانی لطافه است که می‌تواند حسی از قدرت و اغواگری را برای آقایان خوش‌پوش، به ارمغان بیاورد.

ادکلن اعجازی نقره ای لطافه همیشه در بین محصولات عربی، بالاترین محبوبیت را داشته است؛ اما ترکیب چه نت‌هایی، چنین جادویی را رقم زده است؟

 

روایح منحصربه‌فرد اعجازی نقره‌ای

فرمولاسیون جذاب و خلاقانه این محصول، شما را در شب‌های روشن و لوکس امارات،‌ غرق می‌کند. کافی است اولین اسپری را بزنید، تا معجزه اتفاق بیفتد:

 

نت‌های اولیه؛ در باغ مرکبات قدم بگذارید!

این ادکلن لطافه با اولین پاف، نسیمی از طراوت مرکبات را به مشامتان می‌رساند؛ طوری که انگار در باغی پُر از پرتقال‌های تازه و گریپ‌فروت‌های شاداب قدم گذاشته‌اید. این روایح لذتبخش، احساسی از تازگی و سرزندگی را در همان لحظات اولیه به شما القا و انرژی قدرتمندی برای آن روز در شما ایجاد می‌کنند.

 

نت‌های میانی؛ به عطر صمیمیِ چوب سلام کنید!

عمق‌بخشیدن به احساس، کاری است که نت‌های میانی این عطر و ادکلن خنک و تلخ مردانه با شما می‌کند! ا گذر زمان، نت‌های چوبی و ترکیباتی با عطر سدر، خود را نشان می‌دهند.

این رایحه‌ها، احساسی گرم و دلنشین را در شما بیدار می‌کنند که مانند آغوشی صمیمی، استایل شما را دربرمی‌گیرد. چنین نت‌هایی برای مردانی که به‌دنبال روایح متفاوت و خاص می‌گردند، انتخابی هوشمندانه است.

 

نت‌های پایانی؛ رایحه شاهکار کهربا را فراموش نکنید!

در نهات، نت‌های پایانی این عطر و ادکلن مردانه که شامل کهربا و خزه بلوط است، نمایان می‌شوند. این عطر بی‌نظیر در تلفیق با نت‌های پیشین، پیچیدگی و عمق عجیبی به ادکلن اعجازی نقره ای لطافه می‌دهند و حضور شما را در هر جمعی، متمایز و برجسته می‌کنند.

 

ادکلن اعجازی نقره ای لطافه مناسب کیست؟

بهتر است بدانید که چه کسانی شیفته این عطر و ادکلن خنک و تلخ مردانه می‌شوند تا دست به انتخابی هوشمندانه بزنید:

مردان با اعتمادبه‌نفس بالا: برای آقایانی که به خودشان و سلیقه‌شان مطمئن‌اند و می‌خواهند این اعتمادبه‌نفس را با یک رایحه ماندگار و جذاب به نمایش بگذارند.

 

عاشقان رایحه‌های تلخ و خنک: ادکلن برای مردانی مناسب است که به‌دنبال رایحه‌ای هستند که تلخی ملایم و جذابیت بی‌نظیری را در خود داشته باشد؛ رایحه‌ای که حس تمایز و قدرت را در خود جای داده است.

 

مردانی که می‌خواهند در جمع بدرخشند: اگر می‌خواهید حضور شما همیشه به یادماندنی باشد و در هر جمعی توجه‌ها به‌سمت شما جلب شود، این ادکلن انتخابی بی‌نظیر است.

 

علاقه‌مندان به ترکیب‌های چندلایه و پیچیده: برای کسانی که دوست دارند عطری بزنند که در طول زمان تغییر کند و رایحه‌های متنوعی را به نمایش بگذارد؛ از نت‌های مرکباتی آغازین تا نت‌های گرم و کهربایی نهایی.

 

کسانی که به‌دنبال هدیه‌ای خاص و به‌یادماندنی‌اند: اگر می‌خواهید هدیه‌ای منحصربه‌فرد و لوکس برای یک مرد خاص در زندگی‌تان تهیه کنید، ادکلن اعجازی نقره‌ای لطافه گزینه‌ای مناسب و تأثیرگذار است.

 

مردانی که به کیفیت و اصالت اهمیت می‌دهند: برای کسانی که به‌دنبال عطری با ترکیبات اورجینال و با کیفیت بالا هستند و می‌خواهند تجربه‌ای بی‌نظیر از یک عطر عربی اصیل را داشته باشند.

 

بهترین نحوه استفاده از ادکلن لطافه

برای تجربه بهترین اثرگذاری، ادکلن اعجازی نقره‌ای لطافه را به نقاط نبض خود مانند مچ دست، پشت گوش و گردن اسپری کنید. این نقاط به‌علت حرارت بالاتر، به پخش بهتر و ماندگاری بیشتر رایحه کمک می‌کنند.

این ادکلن با غلظت ادوپرفیوم طراحی شده است. بنابراین چند اسپری کوچک کافی است تا بتوانیدی در تمام طولِ روز، رایحه‌ای بی‌نظیر را تجربه کنید.

 

ویژگی‌هایی که باید درباره ادکلن اعجازی بدانید

این عطر و ادکلن مردانه از چنین ویژگی‌های منحص به‌فردی برخوردار است:

خط بوی قدرتمند: ادکلن اعجازی نقره‌ای با پخش بوی قوی و ماندگاری بالا، تضمین می‌کند که همه نگاه‌ها به‌سمت شما خواهد بود.

 

ترکیب روایح مست‌کننده: از نت‌های آغازین مرکباتی گرفته تا نت‌های چوبی و کهربایی نهایی، هر لایه از این عطر یک حس‌وحال جدید را در شما بیدار می‌کند.

 

بسته‌بندی بی‌نظیر: بطری نقره‌ای شیک این ادکلن علاوه‌بر جذابیت ظاهری، احساس لوکس‌بودن استایلتان را نیز به شما القا می‌کند.

 

ادکلن اعجازی نقره ای لطافه یک انتخاب بی‌نظیر برای مردانی است که به‌دنبال تمایز، شیک‌پوشی و ماندگاری در هر لحظه هستند. استشمام این رایحه خنک کهربایی، تجربه‌ای است که هرگز از یاد نخواهید برد!

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تلخ, ملایم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن اعجازی نقره ای لطافة Lattafa Ejaazi silver”

عطر ادکلن اعجازی نقره ای لطافة Lattafa Ejaazi silver

موجود