عطر ادکلن عربی اعجازی لطافه Ejaazi Lattafa

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای شرقی با رایحه ای خنک و تلخ.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).
شناسه محصول: WPS-A81A2 دسته: ,

قیمت اصلی 1,005,000 تومان بود.قیمت فعلی 982,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

فقط 1 عدد در انبار موجود است

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی عطر ادکلن عربی اعجازی لطافه

از سال ۲۰۱۸ رایحه‌ای بهشتی در دنیای عطر و ادکلن، خلق شد! ادکلن اعجازی لطافه یکی از پرجاذبه‌ترین روایح کمپانی لوکس اماراتی لطافه است که ترکیبی از طراوت، انرژی و اعتمادبه‌نفس سرشار را به شما هدیه می‌کند.

این محصول دقیقاً مناسب کسانی است که به‌دنبال تجربه‌ای جدید از ادکلن‌های اغواکننده هستند. Ejaazi Lattafa با رایحه خنک و تلخ خود، تمام آن چیزی است که از جذابیت رایحه یک استایل مردانه می‌خواهید!

 

نت‌های خلاقانه عطر اعجازی لطافه

عطر و ادکلن مردانه اعجازی به‌دست خلاق‌ترین عطرسازان لطافه در دبی ساخته شده است و ترکیبی بی‌نظیر از نت‌های رویایی به حساب می‌آید:

 

نت اولیه؛ آغازی رویایی با مرکبات

طراوت پرتقال و اسطوخودوس به‌همراه عطر خوشایند هل و مرکبات در اولین اسپری به مشام می‌رسد. این تلفیق آغازین، حسی از تازگی و آرامش را به شما می‌دهند که مست‌کنندگی بی‌نظیر آن را فراموش نخواهید کرد.

 

نت میانی؛ خنکای نعناع هندی

کمی بعد، قصه این عطر و ادکلن خنک و تلخ مردانه رنگ‌وبوی نعناع هندی، گل برف، فلفل و برگ دارچین به خود می‌گیرد. این ترکیبات با خط بوی قدرتمند خود، حس خنکای دلپذیری به استایل شما می‌دهند.

 

نت پایانی؛ رایحه مرموز کهربا و درخت بلوط

ماندگاری ادکلن لطافه اعجازی با ترکیبی از کهربا، خزه درخت بلوط، خس‌خس، سدر . آمبروکسان به اوج می‌رسد. این نت‌های عمیق و مرموز،‌ مانند سایه‌ای دلنشین شما را همراهی می‌کنند.

 

ویژگی‌های خاص اعجازی

اگر می‌خواهید یک عطر و ادکلن لوکس بي‌رقیب در کلکسیون ادکلن‌هایتان داشته باشید، با خصوصیات ویژه این محصول از کمپانی پرطرفدار لطافه آشنا شوید:

متریال اورجینال و خالص: ادکلن اعجازی لطافه از مواد اولیه درجه‌یک و اورجینال تهیه شده است. این محصول، تجربه بی‌نظیری از عطرهای شرقی با رایحه شگفت‌انگیز را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

تأثیرگذاری فوق‌العاده: اگر به‌دنبال یک عطر و ادکلن خنک و تلخ مردانه هستید که دیگران را با آن تحت‌تاثیر قرار بدهید و از شما درباره آن بپرسند، این ادکلن لطافه بهترین گزینه است.

 

انتخابی عالی برای استفاده روزانه: این محصول لوکس به‌خاطر ماندگاری و پخش بوی بالایی که دارد، در تمام طول روز رایحه خود را روی استایل شما حفظ می‌کند.

 

طراحی شیک و مدرن: دیزاین منحصربه‌فرد ادکلن اعجازی لطافه باعث شده است که انتخابی ایدئال برای مردانی با سلیقه مدرن، به حساب بیاید.

 

چرا افراد، شیفته رایحه اعجازی لطافه می‌شوند؟

ادکلن اعجازی لطافه با متریال تلفیقی از خنکی، تلخی و گرما، رایحه‌ای مست‌کننده از خود متصاعد می‌کند. این عطر به دلیل استفاده از مواد خالص و ارگانیک، پخش بوی بی‌مانندی دارد که باعث می‌شود در هر محیطی، همه اطرافیان حضور شما را پررنگ‌تر از همیشه احساس کنند و هر کسی از کنارتان عبور کند، مسحور بوی خوش آن شود.

انتخاب این عطر و ادکلن مردانه، تنها انتخاب یک محصول نیست، در حقیقت انتخاب یک تجربه شرقی جادویی است که کمتر کسی می‌تواند در برابر آن مقاومت کند!

 

خرید ادکلن اعجازی لطافه با ظاهر و بسته‌بندی شیک

کمپانی لطافه در طراحی و بسته‌بندی اعجازی، به جزئیات شگفت‌انگیزی توجه کرده است. جعبه این ادکلن با رنگ سبز تیره‌ای که در تضاد با کادر طلایی آن قرار دارد، جلوه‌ای باشکوه و اشرافی به آن بخشیده است. نام ادکلن با حروف برجسته به دو زبان اصیل عربی و لاتین بر روی جعبه، نقش بسته است.

شیشه ادکلن با طراحی شفاف و معجون تیره‌رنگ درون آن، همزمان حسی از جهان مدرنیته و کلاسیک را القا می‌کند. این شیشه خوش‌دست به‌راحتی در دست شما جای می‌گیرد و اسپری‌کردن آن، همانند رویایی خوشایند و به یادماندنی برای شماست!

 

تجربه‌ای ماندگار در دنیای رایحه‌های اماراتی

ادکلن اعجازی لطافه از خلاقانه‌ترین مخلوقات کمپانی ساکن دبی Lattafa است. کافی است چند پاف از این رایحه خنک و تلخ مردانه را در استایل خود تجربه کنید تا به عطر اسرار‌آمیز و اغواگر آن در استایل یک مرد شیک‌پوش و جنتلمن پی ببرید!

 

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

مردانه

سال تولید

2018

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تلخ, خنک

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن عربی اعجازی لطافه Ejaazi Lattafa”

عطر ادکلن عربی اعجازی لطافه Ejaazi Lattafa

فقط 1 عدد در انبار موجود است