عطر ادکلن فخر لطافه مردانه Fakher Lattafa men

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای شرقی با رایحه ای تند و گرم.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای فصول سرد.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو عالی.
  • ماندگاری عالی.
  • رایحه (خوب).
شناسه محصول: 6291107456058 دسته: ,

قیمت اصلی 1,410,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,390,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی ادکلن فخر لطافه مشکی

ادکلن فخر لطافه مردانه، عطری جادویی و بی‌نظیر است که در سال ۲۰۲۱ وارد دنیای عطر و ادکلن شد. این عطر با طراحی شیک و خاصی که دارد، هر مردی را به یک جنتلمن خوش‌پوش و باوقار تبدیل می‌کند. فخر لطافه مشکی با رایحه‌ای ترکیب‌شده از نت‌های گلی، چوبی و میوه‌ای، تجربه‌ای سرشار از اعتمادبه‌نفس و شور زندگی را به شما هدیه می‌دهد.

اگر به‌دنبال عطری هستید که در هر فصلی و هر موقعیتی، شما را برجسته و به‌یادماندنی کند، این عطر و ادکلن از برند لوکس اماراتی، انتخاب اول شما خواهد بود.

 

روایح خلاقانه ادکلن فخر لطافه مشکی

فرمولاسیون بی‌نظیر این عطر و ادکلن گرم و تند مردانه، شما را با رایحه‌ای اصیل و شرقی آشنا می کند:

 

نت‌های اولیه

با اولین اسپری از فخر لطافه مشکی، رایحه‌های زنبق، آلدئیدها، میوه‌ها و انار به‌سرعت فضایی شاداب و تازه را برایتان خلق می‌کنند. این ترکیب منحصربه‌فرد، حسی از نشاط و آزادی را در استایل شما پدیدار می‌کند.

 

نت‌های میانی

پس‌از مدتی، روایح گُلی به مشام می‌رسند. در قلب عطر ادکلن فخر لطافه مردانه رایحه‌ای دلپذیر از گل‌های گاردنیا، گل صد تومانی، گل رز، یلانگ یلانگ و یاس به زیبایی با هم ترکیب می‌شوند و عطری لطیف و شیک را به ارمغان می‌آورند. این نت‌ها با ایجاد حس آرامش و لطافت، شما را به عمق رویاهای دلپذیر می‌برند.

 

نت‌های پایانی

در پایان، نت‌های مشک سفید، چوب صندل، وانیل و آمبروکسان به‌عنوان نت‌های نهایی، ظاهر می‌شوند و با ماندگاری بالا، عطری گرم و عمیق را به شما هدیه می‌دهند. این ترکیبات، حس اعتمادبه‌نفس و جذابیت را در هر مرد جنتلمنی تقویت می‌کنند.

 

آیا فصل استفاده از ادکلن فخر لطافه فرارسیده است؟

این عطر و ادکلن مردانه، محصولی چهارفصل است. ترکیبات هوشمندانه این عطر به‌گونه‌ای است که می‌توانید در هر فصلی از سال از آن استفاده کنید. بااین‌حال، رایحه‌های گلی و چوبی عطر ادکلن فخر لطافه مردانه، آن را به یک انتخاب عالی برای فصل‌های بهار و تابستان تبدیل کرده‌ است.

فراموش نکنید، در هر زمان که نیاز به حس تازگی و شادابی داشتید، این عطر شما را ناامید نخواهد کرد.

 

بهترین روش مصرف فخر لطافه

برای اینکه پخش بوی عطر و ادکلن گرم و تند مردانه لطافه را به حداکثر برسانید، بهتر است که آن را در نقاط نبض‌دار بدن اسپری کنید. نقاطی مانند پشت گردن، زیر بازو، مچ دست، پشت زانو و داخل آرنج، بهترین مکان‌ها برای اسپری کردن این عطر به حساب می‌آیند. با استفاده از این روش، رایحه این عطر و ادکلن، برای مدت طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود.

 

ادکلن فخر لطافه مردانه، مناسب چه کسانی است؟

عطر ادکلن فخر لطافه مردانه مشکی، مناسب چنین افرادی است:

  • مردان جوان و شیک‌پوشی که به‌دنبال عطری با ترکیب‌های خاص و ماندگار هستند.
  • برای آن دسته از افرادی که در قرارهای کاری، مراسم‌ها، مهمانی‌های شبانه و حتی قرارهای عاشقانه به‌دنبال برتری و جذابیت هستند.
  • افرادی که علاوه‌بر بوی خوش، به جدابیت استایل و قدرتمندی پخش بوی ادکلن اهمیت می‌دهند.
  • عاشقان روایح شرقی و محصولات لوکس اماراتی.

 

 

ویژگی‌های خاص ادکلن فخر لطافه مردانه

برند خوش‌نام و معتبر لطافه در طراحی و ساخت این عطر و ادکلن گرم و تند مردانه، تمام هنر و تخصص خود را به کار گرفته است. با این محصول، هر آنچه که از یک عطر و ادکلن مردانه می‌خواهید برایتان فراهم شده است:

 

ترکیب جادویی روایح

این عطر با ترکیبی از رایحه‌های خنک، گرم و تلخ، طوری طراحی شده است که حس شادابی و آرامش را هم‌زمان به شما منتقل کند. نت‌های آغازین، میانه و پایانی آن انرژی‌بخش روزهای شما خواهد بود.

 

ماندگاری و پخش بوی بالا

نت‌های عمیق پایانی در ادکلن فخر لطافه مردانه، باعث ماندگاری بالا و پخش بوی قابل‌توجه آن شده است. این عمق رایحه، باعث می‌شود که عطر برای مدت طولانی روی پوست و لباس شما باقی بماند.

 

طراحی شیک و جذاب

شیشه ادکلن فخر لطافه مردانه با طراحی گرد و دایره‌ای و رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای، بسیار شیک و خوش‌دست خلق شده است. به‌سبب ظاهر جذاب این عطر آن را به‌عنوان انتخابی لوکس و مناسب برای هدیه درنظر می‌گیرند.

 

مناسب برای تمامی فصول

ترکیبات رایحه‌ی ادکلن لطافه، به‌گونه‌ای فرموله شده است که می‌توان از آن در تمامی فصول سال، با خیالی آسوده استفاده کرد.

 

تناسب با موقعیت‌های مختلف

این ادکلن برای استفاده در قرارهای کاری، مراسم‌ها، مهمانی‌های شبانه، قرارهای عاشقانه و حتی استفاده روزمره طراحی شده است. اگر اهل استفاده از ادکلن‌های همه‌کاره هستید، این ادکلن مردانه، مناسب خودتان است.

 

قیمت ادکلن فخر لطافه مردانه

باوجوداینکه فخر لطافه مشکی از نظر کیفیت در رده عطرهای لوکس جهانی شناخته می‌شود، قیمت آن در فهرست ادکلن‌های مناسب و اقتصادی قرار دارد! قیمت ادکلن فخر لطافه مردانه باعث شده است که امکان خرید یک عطر لوکس با هزینه معقول برای خریداران در سراسر جهان، فراهم شود!

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

گرم و تند

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن فخر لطافه مردانه Fakher Lattafa men”

عطر ادکلن فخر لطافه مردانه Fakher Lattafa men