عطر ادکلن لطافه النبل سفیر Lattafa Al Noble Safeer 100ml

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای چوبی ادویه ای با رایحه ای گرم و تند.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای فصول سرد.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 880,000 تومان بود.قیمت فعلی 858,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

موجود

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

عطر ادکلن لطافه مدل النبل سفیر؛ Lattafa Al Noble Safeer 

با ادکلن النبل سفیر، حضور خود را در قلب طبیعت احساس کنید! این عطر و ادکلن از سری محصولات پرطرفدار برند اماراتی لطافه است که شما را به دنیایی از احساسات عمیق و اصیل می‌برد. طراحی خاص و جذاب بطری آن با بدنه مخملی سبز و درپوش طلایی به‌شکل سر گوزن، نمادی از شکوه و اصالت طبیعت است.

ادکلن لطافه، ترکیبی خارق‌العاده از روایح تند و چوبی را به شما هدیه می‌دهد. النبل سفیر با رایحه گرم و مست‌کننده خود، انتخابی ایدئال برای همه عاشقان ادکلن‌های لوکس اماراتی است!

 

نت‌ها و روایح ادکلن النبل سفیر

این ادکلن با ترکیبی خلاقانه و جذاب، هوش از سرتان خواهد برد. کافی است اولین اسپری را بزنید تا معجزه اتفاق بیفتد.

 

نت اولیه؛ جنگلی سرسبز و باطراوت

با اسپری اول این عطر و ادکلن گرم و تند زنانه، نسیمی از ترنج و درمنه شما را به قلب جنگلی سرسبز و پرطراوت می‌برد. این ترکیب آغازین، حس شادابی و سرزندگی را به شما القاء می‌کند و انرژی تازه‌ای به شما می‌بخشد.

 

نت میانی؛ نسیمی از دل یک مزرعه

بعد از گذشت مدتی، ترکیبی از ادویه‌جات و گیاهان معطر این عطر و ادکلن زنانه، جایگزین نت‌های اولیه می‌شود. این نت‌های گرم و ملایم، همچون نسیمی از دل یک مزرعه بزرگ و پرعطر، شما را به دنیایی از آرامش و لذت دعوت می‌کند.

 

نت پایانی؛ بوی خاک بارانی

درنهایت، رایحه‌های لبدانوم، زیره، پاتچولی، چوب گایاک و نت‌های آجیلی فضا را پر می‌کنند. این ترکیبات رایحه‌ای اصیل همچون خاک باران‌خورده در دل جنگلی آرام به شما می‌بخشد تا استایلتان را در گرما و فریبندگی غرق کند.

 

چه کسانی شیفته ادکلن Al Noble Safeer می‌شوند؟

این محصول اماراتی برای کسانی طراحی شده است که؛

  • به‌دنبال تجربه‌ای منحصربه‌فرد از رایحه‌های شرقی هستند.
  • شیفته عطرهای اصیل، گرم و چوبی هستند.
  • می‌خواهند در هر جمعی متمایز باشند.
  • استایلی باوقار و زنانه دارند.
  • برای ملاقات‌های رسمی،‌ قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های دوستانه به‌دنبال رایحه‌ای خارق‌العاده می‌گردند.

 

فرمولاسیون کمپانی لطافه در خلق النبل سفیر

برند معتبر و محبوب لطافه با بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه و اسانس‌های اورجینال، ادکلن النبل سفیر را به‌عنوان بهترین عطر و ادکلن گرم و تند زنانه عرضه کرده است. عطرسازان این کمپانی تلاش کرده‌اند تا با ترکیبی از روایح تند چوبی و گیاهی، رویایی جنگلی و مسحورکننده برای شما رقم بزنند تا این عطر و ادکلن زنانه را برای حضور در خاص‌ترین میهمانی‌های خود، انتخاب کنید!

 

ویژگی‌های برجسته ادکلن النبل سفیر لطافه

اگر می‌خواهید به‌سراغ یک عطر و ادکلن گرم و تند بروید که استایل شما را چندین درجه جذاب‌تر کند، این محصول، مخصوص خودتان است. این ادکلن لطافه با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، هوش از سرتان خواهد برد؛

رایحه ماندگار و سحرآمیز: نت‌های اولیه از ترنج تازه و درمنه در ترکیب با عطر ادویه‌جات معطر شما را در نسیمی جنگلی غرق می‌کند. در ادامه ترکیبی از پچولی، چوب و زیره رایحه‌ این عطر را عمیق‌تر می‌کند و درنهایت کند، لبدانوم و نت‌های آجیلی، یک هارمونی فوق‌العاده را خلق می‌کنند که استایل شما را در هاله‌ای از ابرهای لطف و خوشبو معلق نگه دارد. این ماندگاری اعجاب‌آور را مدیون ترکیبات خلاقانه لطافه هستید!

 

طراحی لوکس و خیره‌کننده: بطری این ادکلن با طراحی ویژه و نماد گوزن طلایی، گویای قدرت و زیبایی خالص یک محصول اماراتی است و این محصول را به گزینه‌ای عالی برای هدیه‌دادن تبدیل می‌کند.

 

مناسب برای هر موقعیتی: روایح ادکلن النبل سفیر، طوری فرموله شده است که فرقی نمی‌کند در یک مهمانی رسمی حضور دارید یا یک روز کاری پرمشغله؛ این عطر مناسب تمامی موقعیت‌هاست و شما را در مجالس رسمی و نیمه‌رسمی، در مرکز توجه قرار می‌دهد.

 

پخش بوی عالی: با چند پاف از این ادکلن، هر کجا که بروید فضا از رایحه دلنشین شما پر می‌شود و همه را مسحور خود می‌کنید.

 

برند معتبر: لطافه (Lattafa) با سابقه درخشان در صنعت عطر و ادکلن، نمادی از برند معتبر در امارات متحده عربی و نامی محبوب در سراسر جهان است. Al Noble Safeer یکی از شاهکارهای این برند دوست‌داشتنی است که پس از یک‌بار استفاده، بعید است بتوانید از آن دست بکشید.

 

قیمت عطر النبل

با توجه به کیفیت این محصول اصل، این عطر و ادکلن گرم و تند زنانه به‌طرز باورنکردنی قیمت‌گذاری شده است. شما می‌توانید با بررسی قیمت عطر النبل در همین صفحه، تنها با یک کلیک آن را به سبد خرید خود اضافه و لذت استفاده از محصول اورجینالِ یک کمپانی مجلل اماراتی را در بین ادکلن‌هایتان تجربه کنید.

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

Unisex

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تند, گرم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن لطافه النبل سفیر Lattafa Al Noble Safeer 100ml”

عطر ادکلن لطافه النبل سفیر Lattafa Al Noble Safeer 100ml

موجود