عطر ادکلن الدر المکنون لطافه Lattafa AL DUR AL MAKNOON

(1 بررسی مشتری)

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای چرمی با رایحه ای خنک و تلخ.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 759,000 تومان بود.قیمت فعلی 649,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

موجود

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی ادکلن الدر مکنون لطافه

ادکلن الدر مکنون لطافه، عطری جادویی است که دریچه‌ای به‌سمت روایح خنک، تلخ و میوه‌ای به‌روی شما باز می‌کند. این عطر و ادکلن مست‌کننده از کمپانی معتبر لطافه، کیفیت و اصالت این برند اماراتی را در عطرسازی به رخ می‌کشد.

با هر اسپری از این ادوپرفیوم، حس شکوه و قدرت زنانه در کنار لطافت و طراوت جذاب و میوه‌ای در استایل شما تنیده می‌شود. الدر مکنون با الهام از عطر معروف کرید اونتوس، اما با قیمتی مناسب‌تر، گزینه‌ای ایدئال برای همه کسانی است که شیفته ادکلن‌های شرقی و اغواگر هستند!

 

ترکیب نت‌ها و روایح ادوپرفیوم المکنون سیلور

این ادکلن خنک و تلخ زنانه با ترکیب روایحی هنرمندانه و حیرت‌انگیز، رایحه‌ای تولید کرده است که به هیچ عنوان نمی‌توانید از آن بگذرید:

 

نت‌های اولیه؛ خنکای دلچسب ترنج و سیب

با اولین اسپری، ترکیبی از رایحه‌های ترنج و سیب و آناناس تازه، فضای اطراف شما را پر می‌کند. این نت‌های اولیه، طراوت و نشاطی که می‌خواهید را به استایل زیبایتان می‌بخشد و رویایی‌ترین رایحه خنک یک ادکلن اماراتی را به شما نشان می‌دهد.

 

نت‌های میانی؛ آرامشی از جنس گل و چوب

کمی بعد، رایحه گل‌های یاس و نعناع هندی همراه با مایه‌های چوبی درخت قان، به‌آرامی ظاهر می‌شود. این ترکیب شگفت‌انگیز، عطر را به یک اثر هنری تبدیل می‌کند که هم‌زمان خاکی-زمینی و گل‌فام است.

 

نت‌های پایانی؛ خاص همچون خزه درخت بلوط

در نهایت، رایحه‌های مشک، کهربا، خزه درخت بلوط و چرم، خود را نشان می‌دهند و پایانی عمیق و خاص برای این عطر و ادکلن زنانه به ارمغان می‌آورند. این نت‌های ماندگار، ادکلن الدر مکنون لطافه را به عطری با خط بوی قوی تبدیل می‌کنند.

 

ادکلن الدر مکنون لطافه مناسب کیست؟

این عطر و ادکلن زنانه، مناسب این افراد است:

 

عاشقان روایح قوی و ماندگار

خرید ادکلن الدر مکنون لطافه برای کسانی مناسب است که می‌خواهند با یک بار اسپری‌کردن، رایحه عطرشان را ساعت‌ها احساس کنند و به‌دنبال ماندگاری بی‌نظیر می‌گردند.

 

طرفداران روایح اغواگر زنانه

این ادکلن با نت‌های چرمی، گلی، چوبی و مشک‌فام خود، برای زنانی مناسب است که دوست دارند حضوری پرقدرت و تأثیرگذار داشته باشند؛ همان خانم‌هایی که رایحه‌های لوکس و مست‌کننده را می‌پسندند!

 

علاقه‌مندان به ادکلن‌های یونیسکس

این ادوپرفیوم المکنون سیلور با رایحه مشابه کرید اونتوس، یکی از لاکچری‌ترین و پرفروش‌ترین عطرهای جهان است که امکان استفاده برای مردان و زنان را فراهم کرده است و با نت‌های خنک و تلخ خود، عطری یونیسکس به حساب می‌آید.

 

علاقه‌مندان ترکیب روایح میوه‌ای و چوبی

ترکیب رایحه‌های میوه‌ای همچون آناناس و سیب با چوب درخت قان و خزه بلوط، هارمونی خارق‌العاده‌ای را برای دوستداران این نوع روایح، خلق کرده است.

 

فرمولاسیون الدر مکنون لطافه در کمپانی لطافه

عطرسازات اماراتی این عطر و ادکلن ویژه، در ساخت این محصول از متریال اصیل و اورجینال استفاده کرده‌اند که تضمین‌کننده کیفیت بالای آن است. فرمولاسیون ادکلن الدر مکنون لطافه شامل ترکیبی از نت‌های میوه‌ای، چرمی و خاکی است که در کنار هم رایحه‌ای چندلایه و جذاب، رقم زده‌اند.

چنین ترکیب نت‌هایی علاوه‌بر ماندگاری بالا، پراکندگی قدرتمندی نیز دارد، به‌طوری‌که هر جا که می‌روید، حضورتان را با قوی‌ترین رایحه، اعلام می‌کند!

 

ویژگی‌های مهم ادکلن الدر مکنون لطافه

خصوصیات جالب توجه این محصول باعث شده است که قیمت ادکلن الدر مکنون لطافه، بی‌نهایت منصفانه به نظر برسد. این ویژگی‌های شگفت‌انگیز شامل موارد زیر می‌شود:

 

  • مناسب برای هر موقعیت: با ترکیبی متعادل از روایح ملایم و قوی، این ادکلن زنانه برای استفاده روزمره و همچنین موقعیت‌های خاص مناسب است.
  •  
  • هاله‌ای لذت‌بخش و خاطره‌ساز: الدر مکنون با داشتن رایحه‌ای گیاهی، میوه‌ای، اصیل و طبیعی، هاله‌ای از جذابیت و لذت برای شما به‌همراه خواهد داشت که تا مدت‌ها در خاطر دیگران باقی می‌ماند.
  •  
  • طراحی‌شده برای زنان خاص‌پسند: اگر به‌دنبال عطری هستید که شما را از دیگران متمایز کند و حضورتان را به‌یادماندنی سازد، خرید ادکلن الدر مکنون لطافه، هوشمندانه‌ترین انتخاب است که شما را به قله‌های جذابیت می‌رساند.

 

ادکلن الدر مکنون لطافه، هدیه‌ای ویژه با بسته‌بندی مدرن

با توجه به رایحه فوق‌العاده، کیفیت عالی و قیمت ادکلن الدر مکنون لطافه، می‌توان این محصول را به‌عنوان کادویی فراموش‌نشدنی برای عزیزترین افراد، در نظر گرفت. کافی است یک پاف از این عطر و ادکلن خنک و تلخ زنانه را اسپری کنید تا جادوی شرقی آن، اتفاق بیفتد!

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تلخ, خنک

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (1)

1 دیدگاه برای عطر ادکلن الدر المکنون لطافه Lattafa AL DUR AL MAKNOON

  1. عادل بلدی (خریدار محصول)

    نسبت به قیمت خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

عطر ادکلن الدر المکنون لطافه Lattafa AL DUR AL MAKNOON

موجود