عطر ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه Lattafa Oud for Glory

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای چوبی با رایحه ای گرم و تلخ.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای فصول سرد.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری عالی.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 1,744,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,673,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی عطر ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه Lattafa Bade’e Al Oud Oud for Glory

ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه ترکیبی از رایحه‌های گرم و فریبنده است که شما را به خیال‌انگیزترین خاطراتتان می‌برد. این عطر شرقی که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد، ترکیبی منحصربه‌فرد از روایح تند و دلپذیر است که به‌طور هم‌زمان، حسی از شکوه و آرامش را در شما بیدار می‌کند.

معرفی کمپانی لطافه، خالق عطرهای باشکوه شرقی!

لطافه (Lattafa) یکی از معتبرترین و مشهورترین برندهای عطرسازی در امارات متحده عربی است که به‌خاطر تولید عطر و ادکلن‌ های باکیفیت و خاص، شهرت و محبوبیت بسیاری رقم زده است. این شرکت غول‌پیکر با استفاده از بهترین اسانس‌ها و متریال اولیه، ادکلن‌هایی ماندگار و دلنشین تولید می‌کند که در لیست محبوب‌ترین رایحه‌ها و زیرکانه‌ترین ترکیبات، قرار می‌گیرند.

لطافه با ترکیب هنر عطرسازی کلاسیک شرقی و هوشمندی عطرسازی مدرن، تجربه‌ای بی‌نظیر از رایحه‌های شرقی و غربی را به شما می‌دهد.

رایحه‌ها و نت‌های جادویی و مسحورکننده Lattafa Bade’e Al Oud Oud for Glory

کمپانی اماراتی لطافه، هنرمندترین سازندگان عطر عربی را گرد هم آورده است تا با فرمولاسیون این عطر و ادکلن زنانه، رایحه‌ای مست‌کننده خلق کنند:

 

نت‌های آغازین؛ شوق و انرژی

با اولین اسپری از عطر ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه،‌ جادو شروع می‌شود! رایحه دلنشین زعفران، جوز هندی و اسطوخودوس، شما را به رویاهای دوردست می‌برد و این ترکیب اولیه، به‌اندازه‌ای سرشار از انرژی است که نمی‌توانید از آن دست بکشید.

 

نت‌های میانی؛ داستانی در دل طبیعت

بعد از نُت پرشور اولیه، بوی عمیق و دلپذیر نعناع هندی و عود در مشام شما و اطرافیانتان پخش می‌شود. این رایحه میانی، شما را به عمق داستانی از دل طبیعت می‌برد و احساس آرامشی باورنکردنی را در آن لحظه به شما هدیه می‌دهد.

 

نت‌های پایانی؛ غرق در رایحه‌ای شیرین

در پایان، ترکیبی از مشک، پاتچولی و عود باقی می‌ماند که حس گرما و ماندگاری عطر را تضمین می‌کند. رایحه‌های پایانی این عطر و ادکلن زنانه، شما را دل خاطراتی شیرین و دلنشین غرق می‌کند و حضوری فراموش‌نشدنی در میهمانی‌ها و قرارهای عاشقانه، برایتان رقم می‌زند.

ویژگی‌های خاص ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه؛ جاذبه‌ای که نمی‌توانید از آن بگذرید!

با ویژگی‌های برجسته ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه آشنا شوید:

 

ماندگاری عالی و پخش بوی قوی: این عطر و ادکلن گرم و تلخ زنانه با ماندگاری عجیب و بی‌نظیری که دارد، شما را در طول روز، همراهی می‌کند. همچنین خط بوی قدرتمند این محصول، خریداران را شگفت‌زده می‌کند.

 

طراحی شیک؛ بطری جذاب این عطر با رنگ مشکی مات و جزئیات لوکس طلایی، آن را به هدیه‌ای ایدئال برای عزیزانتان تبدیل کرده است. ترکیب حیرت‌انگیز رایحه‌های تلخ و شیرین، خاطره‌ای متفاوت را برای کسانی که دوستشان دارید، رقم می‌زند.

 

نمادی از قدرت و اعتمادبه‌نفس: فرمولاسیون پیچیده و نت‌های متعادل عطر ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه، باعث می‌شوند تا در هر جمعی که هستید، استایلی قدرتمند و پراعتمادبه‌نفس از خود نشان بدهید و متمایز باشید!

 

ادکلن بدیع العود فور گلوری مناسب کیست؟

چنین محصول ویژه‌ای برای افراد زیر، گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد:

علاقه‌مندان به رایحه‌های گرم و تلخ: اگر به‌دنبال عطری با رایحه‌ متعادل و ترکیبات اسرارآمیز می‌گردید، این ادکلن مخصوص خودتان است.

 

عاشقان رایحه‌های عودی و اغواگر: ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه با ترکیب عود و نت‌های تند و مست‌کننده، ‌مناسب کسانی است که می‌خواهند عطری برای قرارهای عاشقانه یا مجالس ویژه داشته باشند.

 

دوست‌داران ادکلن‌های مخصوص فصول سرد: بوی گرم و خیره‌کننده این ادکلن لطافه، برای روزهای سرد پاییز و زمستان، انتخابی فوق‌العاده به حساب می‌آید و می‌تواند به‌خوبی حس صمیمیت و گرما را منتقل کند.

 

علاقه‌مندان به رایحه‌های قدرتمند: این محصول با بوی خاص و پرقدرتی که دارد، برای کسانی که به مجالس و میهمانی‌های شبانه علاقه‌مندند و دوست دارند در جمع‌ها حضوری به‌یادماندنی و قوی داشته باشند، رایحه‌ای رضایت‌بخش است.

 

تجربه‌ای متفاوت با خرید Bade’e Al Oud Oud for Glory از برند لوکس اماراتی

با این ادکلن حیرت‌انگیز، نه‌تنها رایحه‌ای بی‌نظیر را تجربه می‌کنید، بلکه محصولی مجلل از برند لوکس لطافه را نیز به میز آرایش یا کلکسیون عطر و ادکلن‌ های خود اضافه می‌کنید. این عطر، خط بویی سحرآمیز برای استایل شما می‌سازد و یک حضور فراموش‌نشدنی در جمع‌ها برایتان خلق می‌کند. کافی است یک‌بار این عطر و ادکلن گرم و تلخ زنانه را امتحان کنید تا به راز و رمز آن پی ببرید.

 

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه, مردانه

سال تولید

2020

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تلخ, گرم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه Lattafa Oud for Glory”

عطر ادکلن بدیع العود فور گلوری لطافه Lattafa Oud for Glory