عطر ادکلن جذاب نقره ای لطافه Lattafa jazzab silver

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای گلی با رایحه ای شیرین و ملایم.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو متوسط.
  • ماندگاری متوسط.
  • رایحه (خوب).

761,000 تومان

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی ادکلن جذاب نقره ای لطافه؛ رایحه‌ای اقیانوسی!

اگر به‌دنبال عطری هستید که هر بار با استشمام آن، موجی از تازگی و انرژی در وجودتان جریان پیدا کند، ادکلن جذاب نقره ای لطافه، بهترین انتخاب برای شماست! این عطر و ادکلن زنانه از کمپانی محبوب اماراتی لطافه، آماده است تا شما را به شرقی‌ترین رویاهای شیرین و ملایم بِبَرد.

جذاب نقره‌ای یکی از پرفروش‌ترین و پرسروصداترین عطرهای عربی ببازار است که با ترکیبی دریایی و لطیف، شور و سرمستی امواج دریا و نسیم اغواگرِ بهاری را به استایل شما می‌دهد؛ عطری که حضورتان را در تمام مهمانی‌ها، به حضوری قدرتمند، به‌یادماندنی و خاص تبدیل می‌کند!

 

نت‌های درخشان ادکلن جذاب نقره ای؛ سفری احساسی از دریا تا باغ گل!

این عطر و ادکلن ملایم و شیرین زنانه با ترکیبی ویژه از نت‌های گوناگون، تمام احساسات شما را بیدار می‌کند تا رایحه‌ای خارق‌العاده به پوست و لباس شما ببخشد:

 

نت‌های اولیه؛ ترنج و ترکیبات دریایی

با اولین پاف از این عطر و ادکلن، بوی ترنج و ترکیبات آبی تازه، در هوا پخش می‌شود؛ رایحه‌ای شبیه به نسیم خنک دریا که شور و هیجان بسیاری به استایلتان مي‌بخشد و انرژی بی‌نظیری را القاء می‌کند. بهترین شروع برای شخصیت‌های ماجراجو و پرانرژی!

 

نت‌های میانی؛ رزماری و ترکیبات گلی

بعد از نت‌های آغازین، نوبت به روایح گلی می‌رسد! رایحه مریم گلی، رزماری و شمعدانی با روایح دریایی ترکیب می‌شوند و حسی از آرامش و تعادل را در ادکلن جذاب نقره ای لطافه به وجود می‌آورند. به‌طوری‌که می‌توانید حال‌وهوای طبیعتی بکر و سرسبز را با خودتان به میهمانی‌ها و جمع‌ها ببرید!

 

نت‌های پایانی؛ نعناع هندی و ترکیبات گیاهی

در پایان، ادکلن لطافه شما با رایحه‌ای گرم و دودی و نت‌های خوش‌عطر نعناع هندی تلفیق می‌شود. این عطر گیاهی و عمیق، پیچیدگی حیرت‌انگیزی به این رایحه می‌دهند و عطری اصیل و خاطره‌انگیز از خود به جای می‌گذارند.

 

چه کسانی به ادکلن جذاب نقره ای لطافه علاقه‌مند می‌شوند؟

ادکلن ملایم و شیرین زنانه لطافه، مخصوص بانوانی است که به‌دنبال ادکلن‌هایی شرقی خاص می‌گردند. اگر شما فردی هستید که:

  • به روایح اغواگر و مست‌کننده علاقه دارید؛
  • عاشق عطرهای تازه، لطیف و شیرین هستید؛
  • به‌دنبال ادکلنی چهارفصل می‌گردید که بتواند در کل طول سال همراه استایلتان باشد؛
  • در جستجوی رایحه‌ای هستید که هم برای محیط کار، هم برای دورهمی‌های دوستانه و هم قرارهای عاشقانه مناسب باشد؛

در این‌صورت، این عطر و ادکلن زنانه همان محصولی است که باید در قفسه عطرهای شما قرار بگیرد!

 

چرا این ادکلن جذاب نقره ای لطافه اماراتی را بخریم؟

بسیاری از هواداران کمپانی لوکس لطافه، دلایل ویژه‌ای برای خرید این محصول اماراتی دارند. با توجه به دلایل زیر، می‌توانید از علت محبوبیت شگفت‌انگیز ادکلن جذاب نقره ای لطافه آگاه شوید:

 

ماندگاری رویایی و حضوری فراموش‌نشدنی

اگر در جستجوی عطری هستید که از صبح تا شب، همراه شما بماند و هر کجا که بروید، اثری ملایم و دلنشین از شما به جای بگذارد، این ادکلن انتخابی مناسب برای شماست. فرمولاسیون خاص و ترکیبات هنرمندانه جذاب نقره‌ای، تضمین می‌کنند که استایل شما تا مدت‌ها در خاطر اطرافیانتان باقی می‌ماند.

 

بسته‌بندی شیک و لاکچری

ظاهر لوکس و متفاوت این عطر، خانم‌های لاکچری‌پسند را به خود مجذوب می‌کند. بطری نقره‌ای و شکیل آن با جزئیات دیزاین شده است تا به هدیه‌ای بی‌نقص برای خودتان یا کسی که دوستش دارید، تبدیل شود.

 

روح دریا و دشت در یک شیشه

تا به‌حال حس کرده‌اید که به بوی تازه‌ی دریا و طراوت دشت‌های سبز، نیاز دارید؟ این عطر و ادکلن لطافه، ترکیبی خاقانه از بهترین روایح دریایی و گیاهی به حساب می‌آید که مشامتان را نوازش می‌دهد.

 

چندکاربردی؛ از مهمانی تا روزمره!

عطری که همه‌جا با شماست و به‌خاطر ملایمت بی‌نظیری که دارد، مناسب تمامی موقعیت‌هاست؛ از جلسات کاری رسمی تا شب‌های رمانتیک و دورهمی‌های صمیمانه! ادکلن جذاب نقره ای لطافه برای هر موقعیتی آماده است تا حضور شما را برجسته‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند.

 

جادوی کمپانی Lataffa در فرمولاسیون ادکلن جذاب نقره ای

برند لطافه با استفاده از بهترین و خالص‌ترین مواد اولیه در صنعت عطرسازی، موفق به خلق رایحه‌ای منحصر به فرد در ادکلن جذاب نقره‌ای شده است. این محصول خاص با فرمولاسیون حرفه‌ای و ترکیبی دریایی-جنگلی به شما تجربه متفاوتی از بویایی را هدیه می‌دهد.

لطافه با بهره‌گیری از طبیعی‌ترین متریال‌ها مانند ترنج،‌ مریم‌گلی، رزماری و بخور و نعناع، موفق به خلق عطری شده است که هم طراوت و خنکی اقیانوس را به شما هدیه بدهد و هم گرمای دودی و آرامش‌بخش چوب و طبیعت را برایتان به ارمغان بیاورد.

این متریال خالص و ارگانیک، باعث ماندگاری طولانی‌مدت و پخش بوی قدرتمند این عطر و ادکلن شده است و آن را به یکی از محبوب‌ترین ادکلن‌های زنانه اماراتی تبدیل کرده است.

 

یک پاف از ادکلن جذاب نقره ای لطافه کافی است تا با رایحه مست‌کننده این عطر، انقلابی در استایلتان به پا کنید!

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

شیرین, ملایم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن جذاب نقره ای لطافه Lattafa jazzab silver”

عطر ادکلن جذاب نقره ای لطافه Lattafa jazzab silver