عطر ادکلن حیاتی لطافه Lattafa Hayaati

(2 بررسی مشتری)

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای معطرشرقی با رایحه ای خنک و شیرین.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای فصول گرم.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 765,000 تومان بود.قیمت فعلی 756,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی ادکلن حیاتی لطافه مشکی

لطافه (Lattafa) شاهکاری به‌نام حیاتی مشکی را به‌عنوان محصولی منحصربه‌‌فرد ارائه کرده است. ادکلن حیاتی لطافه عطری است که به‌طور هم‌زمان ظرافت و جذابیت را در خود جای داده است. این ادوپرفیوم، رایحه‌ای خنک و شیرین را به استایل مردانه شما اضافه می‌کند و عطری فریبنده و پرشور را رایتان به ارمغان می‌آورد.

اگر به‌دنبال یک عطر و ادکلن اماراتی اورجینال هستید که هم در روزهای گرم تابستان و هم در شب‌های خنک پاییز شما را با اعتماد به نفس و خاص جلوه دهد، با خیالی آسوده دست به انتخاب این محصول بزنید!

 

نت‌های بی‌نظیر حیاتی لطافه مشکی

ادکلن حیاتی لطافه ترکیبی از رایحه‌های میوه‌ای، شکلاتی، چوبی و عودی است که در سه مرحله متفاوت، شما را درگیر عطر مسحورکننده خود می‌کند:

 

نت‌های ابتدایی؛ شکلات و پوست گریپ‌فروت

رایحه تازه و مرکباتی پوست گریپ‌فروت، شکلات و برگ بو در اولین پاف اسپری، فضای اطرافتان را پُر می‌کند. این روایح تلفیقی، حس‌وحال حضور در کافه‌ای فرانسوی با بوی شکلات و باغ‌های تابستانی میوه‌ای را به‌همراه دارد و شما را در تازگی و طراوت خود، غرق می‌کند.

 

نت‌های میانی؛ عطر لادن و چوب

بعد از مدتی، ترکیب بوی چوبی، میوه‌ای و ماده معطر لادن به‌آرامی ظاهر می‌شوند. نت‌های میانی این عطر و ادکلن مردانه با ترکیب عجیب و خلاقانه خود، گرمای دلپذیری را به ارمغان می‌آورند که بهترین گزینه برای لحظات صمیمی و مهمانی‌های دوستانه است.

 

نت‌های پایانی؛ نعناع هندی و عود آگارد

در نهایت، کدام رایحه شما را مست خواهد کرد؟ بخور خوشبو، نعناع هندی و چوب عود آگارد که به‌عنوان اساسی‌ترین روایح ماندگار روی پوست و لباس شما به‌جا می‌مانند. این ترکیب عمیق و رازآلود، این عطر و ادکلن مردانه را در هاله‌ای از شکوه و فریبندگی فرومی‌برد.

 

بسته‌بندی مدرن و ظاهری عالی

این ادکلن لطافه، نه‌تنها در رایحه بلکه در طراحی ظاهری نیز اثری هنری به حساب می‌آید. شیشه‌ای مشکی و شفاف که نقش‌ونگارهای سلطنتی و برجسته‌ای بر روی آن خودنمای می‌کنند، این عطر و ادکلن خنک و شیرین مردانه را به یک محصول بی‌مانند تبدیل کرده است.

بسته‌بندی شیک و لوکس این محصول، جلوه‌ای از اصالت و کیفیت را به نماش می‌گذارد و برای هدیه‌دادن در مناسب‌های ویژه، انتخابی بی‌نظیر است.

 

چه خصوصیاتی ادکلن حیاتی لطافه را به محصولی محبوب تبدیل می‌کند؟

 ویژگی‌های خاصی در ادکلن حیاتی لطافه مردانه وجود دارد که آن را به محصولی تمام‌عیار تبدیل می‌کند:

 

رایحه یونیسکس: درست است که حیاتی مشکی لطافه را به‌عنوان عطری مردانه می‌شناسند؛ اما این عطر و ادکلن در حقیقت رایحه‌ای متناسب برای هر دو جنس دارد و به‌عنوان عطری اسپرت، تجربه‌ای متفاوت از روایح شرقی را برای خانم‌ها و آقایانِ لوکس‌پسند فراهم مي‌کند.

 

ترکیب روایح خلاقانه: در فرمولاسیون این ادکلن، عطر شکلات با گریپ‌فروت و چوب، ترکیب می‌شود تا جادوی کمپانی لطافه رقم بخورد. بوی خوش نت‌های شکلاتی و میوه‌ای و چوبی در استایل شما انقلابی به‌پا می‌کند که بتوانید در هر جمعی، خوش بدرخشید.

 

طراحی شیک و مدرن: در خرید ادکلن حیاتی لطافه، بسته‌بندی لوکس و زیبای آن حرف اول را می‌زند.

 

ماندگاری و پخش بوی مثال‌زدنی: این عطر و ادکلن مردانه خط بوی قدرتمندی روی استایل شما به‌جای می‌گذارد و مدت‌زمان طولانی‌تری در کنارتان است. کافی است چند قطره از این مایع معجزه‌گر را روی لباس یا پوستتان اسپری کنید تا ببینید که رایحه آن، چطور تا ساعت‌ها همراه شما می‌ماند.

 

متریال اورجینال و اصیل حیاتی لطافه

ادکلن حیاتی لطافه مردانه با استفاده از متریال‌های اصیل و اورجینال، یکی از ماندگارترین و خاص‌ترین عطرهای بازار است. عطرسازان شرکت بزرگ لطافه با دقت و اشتیاق، از رایحه‌های مرکباتی و نت‌های گرم و شیرین چوبی، هر جزئی از این ادکلن را با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و اصیل تهیه شده است.

خرید ادکلن حیاتی لطافه نمادی از توجه به جزئیات هنرمندانه است که رنگ‌وبوی جدیدی به به زندگی‌تان می‌دهد.

 

قیمت ادکلن حیاتی لطافه

اگر به‌دنبال عطری هستید که شما را به رویایی بی‌نظیر در دل باغ‌های میوه‌ای بکشاند، این ادکلن لطافه بهترین انتخاب است. نکته جالب اینکه خریداران، قیمت ادکلن حیاتی لطافه را نسبت به کیفیت اعجاب‌آور آن، هزینه‌ای معقول و منصفانه می‌دانند و به‌همین‌دلیل است که این عطر و ادکلن لوکس عربی به یکی از پرطرفدارترین‌ تولیدات خنک و شیرین برند معتبر لطافه تبدیل شده است.

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

مردانه

سال تولید

2020

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

خنک, شیرین

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

اصلی

نظرات (2)

2 دیدگاه برای عطر ادکلن حیاتی لطافه Lattafa Hayaati

  1. مهدی کیانی (خریدار محصول)

    محصولات اورجینال،قیمت مناسب، بسته بندی خوب و دقیق و به موقع بدستم رسید

  2. عادل بلدی (خریدار محصول)

    بسیار عالی وبا کیفیت قیمت هم ارزان تر از جاهای دیگه

    • مدیریت رخ گل

      ممنون از اینکه به رخ گل اعتماد کردید.
      امیدوارم همیشه در خوشیهاتون از ادکلن حیاتی لطفاه استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

عطر ادکلن حیاتی لطافه Lattafa Hayaati