عطر ادکلن عربی انا الابیض حمراء روج لطافه Ana Abiyedh Rouje

ویژگی های برجسته:

  • توجه: این ادکلن مشابه بوی عطر ادکلن فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 اکستریت د پارفوم Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum می باشد.
  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای گلی چوبی مشکی با رایحه ای گرم و شیرین.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای فصول سرد.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

693,000 تومان

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

عطری از جنس جسارت و شکوه: معرفی ادکلن انا الابیض حمرا روج لطافه

ادکلن انا الابیض حمرا روج لطافه، عطری است که شما را به دنیای جسارت و شور می‌برد. این ادوپرفیوم با رایحه‌ای گرم و شیرین، در گروه بویایی چوبی، مُشکی و گلی قرار دارد و قدرت و حضور آن، هم حس اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت می‌کند و هم اطرافیان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

رایحه‌ای که در ابتدا ساده به نظر می‌آید؛ اما هرچه زمان می‌گذرد، از عمق و پیچیدگی بیشتری برخوردار می‌شود. اگر به‌دنبال عطری با شخصیت و بی‌نظیر هستید، این عطر و ادکلن بی‌نظیر، انتخاب شما خواهد بود.

نت‌های رویایی؛ آغاز، اوج و پایانی خوشبوی ادکلن انا الابیض حمرا روج لطافه

این ادکلن گرم و شیرین زنانه، تلفیقی از رویایی‌ترین و خلاقانه‌ترین متریال در کمپانی عطرسازی لطافه است. در ادامه با ترکیبات جذاب ادکلن انا الابیض حمرا روج لطافه آشنا می‌شوید:

 

نت اولیه؛ آغاز جادوی شیرین با زعفران و بادام

با اولین اسپری این ادکلن لطافه، شما به دنیایی گرم و مخملی پا می‌گذارید. رایحه‌ غنی و افسونگر زعفران همراه با لطافت بادام، حس سرزندگی و گرمای خاصی را القا می‌کند. این ترکیب ابتدایی همچون نوازشی نرم بر پوست، شما را به سفری دلنشین و عمیق دعوت می‌کند که احساس آرامش و شیرینی را به ارمغان می‌آورد.

 

نت میانی؛ اوج لطافت با یاس و چوب سدر

پس از مدتی، این عطر به اوج زیبایی خود می‌رسد؛ جایی که رایحه‌ اغواگر و لطیف یاس با چوب معطر سدر آمیخته می‌شود. این ترکیب جذاب و بی‌نظیر، مرکز این عطر را شکل می‌دهد؛ همان نقطه‌ای که شما را در دنیای عطری شرقی و گلی غوطه‌ور می‌کند.

 

نت پایانی: پایانی کلاسیک با عنبر و مشک

وقتی زمان می‌گذرد، رایحه‌ی ماندگار عنبر و مشک با رگه‌هایی از رایحه‌های چوبی، پایانی بی‌نقص و فراموش‌نشدنی را برای این عطر و ادکلن زنانه به ارمغان می‌آورد. این پایان گرم و دلنشین، شما را در رایحه‌ای جاودانه غرق می‌کند که ساعت‌ها بر پوست و خاطرتان باقی می‌ماند؛ به‌گونه‌ای که حتی پس از پایان روز نیز حضور این عطر در استایل شما حس می‌شود.

زمان مناسب استفاده از ادکلن انا الابیض حمرا روج

گرمای لطیف و دل‌انگیز ادکلن انا الابیض حمرا روج لطافه آن را به انتخابی ایدئال برای استفاده در شب‌های پاییز و زمستان تبدیل کرده است. این عطر با قدرتی که دارد، به خصوص در مناسبت‌های دوستانه و شبانه، حال و هوای خاصی به فضا می‌بخشد.

در شب‌های زمستانی، وقتی هوا به سردی می‌گراید، رایحه گرم و شیرین این عطر به شما حس عمیقی از آرامش و لذت می‌دهد.

 

چه کسانی به‌سوی این شاهکار لطافه جذب می‌شوند؟

این افراد به‌سوی ادکلن گرم و شیرین زنانه انا الابیض، جذب می‌شوند:

 

  • کسانی که عاشق روایح خلاقانه و کلاسیک هستند:

  ادکلن انا الابیض حمرا روج لطافه برای افرادی است که رایحه‌های معمولی برایشان کافی نیست. این عطر پیچیده و پرقدرت، آن دسته از افرادی را جذب می‌کند که به دنبال چیزی بیشتر از یک عطر ساده هستند. ترکیب غیرمنتظره‌ی زعفران، یاس، چوب سدر و عنبر، حس بی‌نظیری از اصالت یک رایحه عربی را در کنار هم دارند.

 

  • زنانی و مردانی که به‌دنبال عطری یونیسکس و متفاوت می گردند:

  این عطر و ادکلن زنانه برای هر دو جنسیت طراحی شده است و هیچ مرزی در استفاده از آن وجود ندارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به‌دنبال عطری متفاوت هستید که جنسیت را درهم می‌شکند و شما را از دیگران متمایز می‌کند، انا الابیض حمراء روج دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارید.

 

  • افرادی که به رایحه‌های شیرین و گرم علاقه‌مندند:

  این عطر برای کسانی طراحی شده است که از رایحه‌های گرم و شیرین لذت می‌برند. ترکیب رایحه‌ی شیرین بادام و زعفران در ابتدا، و نت‌های چوبی و مشک در انتها، عطری جذاب و گیرایی ایجاد کرده است که می‌تواند دل هر دلبسته رایحه‌های شیرین و گلی را ببرد.

 

  • آن‌هایی که به‌دنبال رایحه‌ای با ماندگاری بالا و پخش بوی قوی هستند:

  اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید عطرتان با شما همگام باشد و تمام روز در استایلتان حفظ شود، این ادکلن لطافه با ماندگاری و پخش بوی بی‌نظیرش، گزینه‌ای چشمگیر برای شما به حساب می‌آید.

 

  • کسانی که به یک تجربه عطری لوکس نیاز دارند:

  این عطر به‌ویژه برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند با عطری که استفاده می‌کنند، حس اعتمادبه‌نفس و جسارت بیشتری به دست بیاورند. رایحه‌ی شیک و اشرافیِ آن، همواره شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد و حضوری برجسته و جسورانه به شما می‌بخشد.

 

تنها چند اسپری از ادکلن انا الابیض حمرا روج لطافه کافی است تا با دستان معجزه گر عطرسازی لوکس اماراتی آشنا شوید!

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

Unisex

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

شیرین, گرم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصل(مشابه رایحه)

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن عربی انا الابیض حمراء روج لطافه Ana Abiyedh Rouje”

عطر ادکلن عربی انا الابیض حمراء روج لطافه Ana Abiyedh Rouje