عطر ادکلن عربی رائد نقره ای لطافه Lattafa Raed silver

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای شرقی با رایحه ای تند.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).
شناسه محصول: WPS-ECF36 دسته: ,

قیمت اصلی 1,466,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,442,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی عطر ادکلن عربی رائد نقره ای لطافه Lattafa Raed silver

رویایی‌ترین عطرها، آن‌هایی هستند که می‌توانند با جادوی رایحه خود شما را به دنیای خیال‌انگیز و آرامبخش خودشان ببرند. ادکلن رائد نقره ای از برند خوش‌سابقه لطافه، محصولی بی‌نظیر از این کمپانی اماراتی است که با رایحه معتدل و شرقی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از عطر و ادکلن را به شما هدیه می‌دهد.

ادکلن Lattafa Raed silver با ترکیبی جذاب از نت‌های مرکباتی، ادویه‌ای و چوبی، احساسی سرشار از آرامش و طراوت را از دل لوکس‌ترین روایح تولیدشده در امارات متحده عربی، به ارمغان می‌آورد. می‌خواهید درباره خصوصیات اسرارآمیز این عطر و ادکلن گرم و تلخ مردانه، بیشتر بدانید؟

 

ادکلن رائد نقره ای لطافه چه رایحه‌هایی دارد؟

نت‌های آغازین، میانی و پایانی این عطر و ادکلن مردانه، روح و جسم شما را تحت‌تأثیر رایحه عمیق و خاطره‌انگیز خود قرار می‌دهد:

 

نت آغازین؛ رایحه‌ای رمانتیک و آرامبخش

ادکلن Raed Lattafa با نت‌های آغازین مرکباتی خود، ترکیبی از پرتقال ماندارین،‌ مرکبات و کمی از ادویه‌جات گرم را به مشام می‌رساند. این رایحه‌ها از لحظه‌ای که ادکلن را بر پوستتان اسپری می‌کنید، جادوی خود را نشان می‌دهند و شما را به جهانی از تازگی و انرژی دعوت می‌کنند. آیا می‌خواهید بر احساسات طرف مقابلتان تأثیر ویژه‌ای بگذارید؟ با رایحه ادکلن رائد نقره ای لطافه، به ملاقات‌های خاص زندگی‌تان بروید!

 

نت میانی؛ سفری به اعماق شرقی

بعد از مدتی، رایحه مرکباتی ابتدایی،‌ جای خود را به نت‌های گرم و دلپذیر میانی می‌دهد. این ترکیب شامل زعفران، دارچین، کهربا و میخک است که احساسات مملو از گرما و صمیمیت را منتقل می‌کند. رائد نقره‌ای همان‌طور که شما را در آغوش رایحه‌های تلخ و تند جذاب خود می‌پیچد، حسی از آرامش و لذت را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد. این ادکلن، انتخابی ایدئال برای کسانی است که می‌خواهند با رایحه‌ای عمیق و شرقی در ذهن افراد، باقی بمانند!

 

نت پایانی؛ احساس جذابیت و قدرت

رایحه‌های نهایی این عطر و ادکلن گرم و تلخ مردانه، شما را به سفری از پایداری و قدرت می‌برد. ترکیبی از چوب عود، نت‌های چرمی، کهربا، وانیل و مشک، معجزه کمپانی لطافه به شمار می‌رود. این عطر دلنشین و جذاب، تا مدت طولانی در استایلتان می‌ماند و از طریق حضور قوی و پخش بوی فوق‌العاده‌ای که دارد، با شما همراهی می‌کند. رائد نقره ای هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. کافی است اسپری کنید و منتظر نت‌های سه‌گانه و بوی ترکیبات میخکوب‌کننده آن بمانید!

 

ادکلن عربی رائد نقره ای برای چه کسانی مناسب است؟

این عطر و ادکلن مردانه با رایحه جذاب، قدرتمند و دلچسبی که دارد، مناسب افراد زیر است:

  • کسانی که به‌دنبال تجربه‌ای تازه از روایح اماراتی می‌گردند.
  • افرادی که شیفته ترکیب نت‌های چوبی و مرکباتی هستند.
  • مردان و زنانی که به رایحه‌های شرقی علاقه‌مندند.
  • بانوان و آقایانی که به‌سراغ ادکلن‌های اسپرت با بوی تند و ماندگار می‌روند.
  • کسانی که می‌خواهند با رایحه‌ای هیجان‌انگیز و معتدل مناسب تمام فصول، استایل خود را بسازند.

 

طراحی و بسته‌بندی مدرن Raed Lattafa

ادکلن رائد نقره‌ای لطافه Raed Lattafa علاوه‌بر رایحه منحصربه‌فردی که دارد، با طراحی و بسته‌بندی جذابش نیز به محبوبیتی ویژه در بین طرفداران کمپانی لطافه دست پیدا کرده است. شیشه استوانه‌ای زیبا و ظریف ادکلن عربی رائد نقره ای با رنگ‌بندی نقره‌ای آن، حس مینیمالیستی جذابی را رقم زده است که در عین سادگی، احساس لوکس و مدرن‌بودن محصول را منتقل می‌کند.

مایع غلیظ ۱۰۰ میلی‌لیتری داخل آن به‌وضوح از بیرون ششه قابل‌مشاهده است. لطافه با تکیه بر بهترین متریال‌های موجود، کیفیتی خاص به این ادکلن عربی بخشیده و آن را به انتخابی عالی برای خود و هدیه‌دادن به عزیزانتان تبدیل کرده است. با ادکلن رائد نقره ای، علاوه‌بر لذت‌بردن از یک رایحه مست‌کننده، اصالت و سادگی شرقی را نیز تجربه خواهید کرد.

 

خرید آسان ادکلن رائد نقره ای از فروشگاه رخ گل

وب‌سایت تخصص رخ گل با سال‌ها تجربه در زمینه لوازم آرایشی،‌ بهداشتی و عطر و ادکلن اورجینال، یکی از بهترین مقصدهای خرید اینترنتی محصولات اصل شناخته شده است. می‌توانید تنها با یک کلیک، ادکلن رائد نقره ای اورجینال از برند خوش‌نام لطافه را به سبد خریدتان اضافه و استفاده از عطر لوکس اماراتی را به تجربه‌ای شیرین تبدیل کنید!

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تند

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن عربی رائد نقره ای لطافه Lattafa Raed silver”

عطر ادکلن عربی رائد نقره ای لطافه Lattafa Raed silver