عطر ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی Najdia Tribute Black

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای چرمی با رایحه ای شیرین و گرم.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 982,000 تومان بود.قیمت فعلی 934,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

فقط 1 عدد در انبار موجود است

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی

با یکی از جذاب‌ترین ابداعات برند معتبر و لوکس لطافه (Lattafa) آشنا شوید: ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی! این محصول در سال ۲۰۲۱ از دل کشور امارات به جهان عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر با ترکیبی از نت‌های شرقی و چوبی، شما را به دنیایی از رویاح ناب و اصیل عربی دعوت می‌کند. نجدیه تریبوت مشکی با رایحه‌ای تلخ و معتدل، تجربه‌ای بی‌نظیر و جذاب برای شما رقم می‌زند؛ تجربه‌ای که نمی‌توانید از آن چشم‌پوشی کنید!

 

ویژگی‌های خاص عطر و ادکلن زنانه نجدیه تریبوت مشکی

این ادکلن لطافه با چنین خصوصیاتی در بین خریداران به محبوبیت بالایی رسیده است:

 

طراحی ظاهری هنرمندانه

طری مکعبی‌شکل این عطر با طراحی ساده و در عین حال شیک، هنرمندی عطرسازان و طراحان کمپانی لطافه را به رخ می‌کشد. رنگ تیره بطری و درپوش نقره‌ای آن، حسی رمزآلود و جذابیت خاصی به این عطر می‌بخشد.

 

ترکیب نت‌های شرقی و چوبی

ترکیبی از نت‌های معطر ادویه‌ای، زعفران، چوب و چرم، این عطر و ادکلن گرم و شیرین زنانه را به یکی از هیجان‌انگیزترین ادکلن‌ها برای دوست‌داران روایح شرقی تبدیل کرده است.

 

رایحه‌ای فاقد جنسیت

این عطر و ادکلن زنانه با فرمولاسیون معتدل خود، به‌عنوان یک عطر مشترک برای آقایان و خانم‌ها کاربرد دارد؛ یعنی می‌تواند فارغ از جنسیت، شما را به اعتمادبه‌نفس و جذابیتی که آرزویش را دارید، برساند.

 

خط بوی قوی و ماندگاری بی‌نظیر

ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی با غلظت ادوپرفیوم و استفاده از متریال مرغوب، ماندگاری و پخش بوی خارق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. چند اسپری از این عطر، کافی است تا شما را تا ساعت‌ها در رایحه‌ای بی‌نظیر غرق کند.

 

نت‌های ادکلن نجدیه تریبوت مشکی

ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی با ترکیبی از نت‌های متنوع و رویایی، شما را شگفت‌زده می‌کند. این عطر و ادکلن زنانه از چنین نت‌هایی تشکیل شده است:

 

نت آغازین؛ نسیمی تازه با بوی سیب و زنجبیل

کافی است درب عطر و ادکلن را باز کنید و اولین اسپری را بزنید؛ همان لحظه جادو شروع می‌شود! نت آغازین این ادکلن لطافه با نسیمی تازه و پرانرژی از ترکیب زنجبیل و سیب همراه با ترنج و نارنگی ماندارین به شما خوش‌آمد می‌گوید. این فرمولاسیون، طراوت را در شما بیدار و انرژی کل روزتان را تأمین می‌کند.

 

نت میانی؛ گرمای زعفران و لطافت برگ بنفشه

بعد از مدتی، نت‌ها میانی با رایحه‌هایی از زعفران گرم و دلنشین، سدر قدرتمند، برگ بنفشه لطیف و چوب گایاک پا به میدان می‌گذارند و غوغایی در استایلتان پدید می‌آورند. روح شما با طراوتی مدرن و هوس‌انگیز نوازش داده می‌شود.

 

نت پایانی؛ رایحه اصیل و عمیق چوب

ادکلن گرم و شیرین زنانه نجدیه تریبوت مشکی در پایان، رایحه عمیق و ماندگاری از چرم اصیل، عنبر گرم، چوب صندل سفید و عود را آشکار می‌کند. این نت‌ها حس غرور و اقتدار عجیبی در استایلتان پدید می‌آورند؛ به‌طوری‌که در هر جمع متمایز می‌شوید!

 

درباره ساخت ادکلن نجدیه تریبوت توسط کمپانی لطافه

برند نامدار اماراتی با سابقه درخشان در دنیای عطرسازی، بار دیگر با خلق محصولی جدید تحت عنوان ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی ثابت کرده است که در هنر عطرسازی حرفی برای گفتن دارد! این عطر و ادکلن زنانه به‌کمک مرغوب‌ترین و ارگانیک‌ترین متریال، روایح شرقی بی‌نظیری را در این محصول با هم ترکیب کرده است. لطافه با تولید چنین عطری، شما به دنیایی از اصالت و لوکس‌بودن دعوت می‌کند!

 

چرا باید ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی را امتحان کنید؟

استفاده از محصولات کمپانی لطافه، تجربه‌ای فراتر از عطر و ادکلن است. شما با رایحه پیچیده و دوست‌داشتنی این محصول خوشبو، ترکیبی از قدرت، لطافت و جذابیت را احساس می‌کنید. اگر می‌خواهید استایلتان به رایحه‌ای خارق‌العاده و مست‌کننده شناخته شود، برایی یک‌بار هم که شده این ادکلن اماراتی را امتحان کنید.

به‌کمک هویت فراموش‌نشدنی که این ادلکن لطافه برای شما می‌سازد، هر فردی در مسیرتان قرار بگیرد مجذوب شما خواهد شد. همین حالا این عطر جادویی را به مجموعه عطرهای خود اضافه کنید!

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

شیرین, گرم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی Najdia Tribute Black”

عطر ادکلن عربی نجدیه تریبوت مشکی Najdia Tribute Black

فقط 1 عدد در انبار موجود است