عطر ادکلن لطافه النبل وزیر Lattafa Al Noble Wazeer

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای شرقی با رایحه ای گرم و تند.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای فصول سرد.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).
شناسه محصول: WPS-06D7F دسته: ,

قیمت اصلی 979,000 تومان بود.قیمت فعلی 935,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

فقط 1 عدد در انبار موجود است

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

ادکلن النبل وزیر لطافه

عطر و ادکلن انبل وزیر لطافه (Lattafa al Noble (Wazeer یکی از محصولات لوکس و برجسته برند پرطرفدار لطافه است که توانسته است توجه بسیاری از عاشقان عطرهای امارتی و لاکچری را به خود جلب کند. این ادکلن،‌ ترکیبی هیجان‌انگیز از رایحه‌های گرم، طبیعی و اصیل چوبی و میوه‌ای است که به‌عنوان یک نمونه جذاب عطر و ادکلن زنانه مناسب تمامی فصول سال -به‌خصوص روزهای سرد پاییزی و زمستانی– شناخته می‌شود.

 

بررسی ترکیب رایحه‌های ادکلن انبل وزیر لطافه

نت‌های گرم و افسونگر ادکلن النبل قهوه‌ای از این برند اصیل عربی، احساسی لطیف و خوش‌انرژی به شما می‌بخشند:

 

نت اولیه؛ میوه‌های تازه

با اولین اسپری از ادکلن النبل وزیر، رایحه‌های شاداب و تازه نعناع، پرتقال تلخ و ترنج به مشامتان خواهد رسید. این ترکیب میوه‌ای و گیاهی، حس تازگی و جوانی را در شما بیدار می‌کند؛ احساسی شبیه قدم‌زدن در شبی آرام، کنار رودخانه‌ای در پاریس…

 

نت میانی؛ گل و کارامل

با گذر زمان، رایحه‌های میانی این عطر و ادکلن ظاهر می‌شوند؛ زنبق، شکلات تلخ و کارامل! ترکیبی جذاب و خوش‌عطر که به‌دست سازندگان خوش‌ذوق کمپانی لوکس لطافه ساخته شده است.

 

نت پایانی؛ چوب و وانیل

در پایان، بوی Lattafa al Noble Wazeer به سمت‌وسوی چوبی و وانیلی می‌رود؛ چوب صندل، عنبر، وانیل و مشک در ترکیب با روایح قبلی، ادکلنی قوی و منحصربه‌فرد خلق می‌کند.

 

چرا ادکلن النبل وزیر لطافه را انتخاب می‌کنند؟

بسیاری از افراد در خرید ادکلن النبل وزیر، شیفته ویژگی‌های اشرافی این محصول می‌شوند:

 

طراحی خاص و منحصربه‌فرد

یکی از هنرمندانه‌ترین محصولات در صنعت عطرسازی، طراحی شیک این عطر و ادکلن زنانه مجلل است! درپوش ادکلن النبل قهوه ای به شکل سر گوزن با رنگ طلای طراحی شده است که نمادی از قدرت و شکوه به حساب می‌آید. شیشه شفاف این ادکلن با روکش مخملی نارنجی، جذابیت و اصالت خاصی به محصول بخشیده است.

 

حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری

اگر می‌خواهید مدت‌زمان طولانی‌تری از یک عطر و ادکلن استفاده کنید، باید به‌سراغ این ادکلن بروید. حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری ادکلن لطافه به شما این امکان را می‌دهد که با خیال راحت‌تری از مایع خوشبوی داخل این بطری، اسپری کنید، بدون اینکه نگران تمام‌شدن آن باشید.

 

الهام‌گرفته از عطرهای مشهور

ادکلن النبل وزیر لطافه از عطر مشهور فرانسویی Pana Dora Velvet Iris الهام‌ گرفته شده است. این انتخاب کمپانی Lattafa، نشان‌دهنده ذوق والا و سلیقه بی‌نظیر آن‌هاست و کیفیت بالای این محصول را به نمایش می‌گذارد.

عطری که با تلفیق بوی شکلات تلخ و وانیل و چوب و میوه، ترکیبی از رویاهای شرقی و حس‌وحال فرانسوی دارد و بی‌شک با این فرمولاسیون هوشمندانه، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

 

مناسب برای آقایان و بانوان

عطرهای یونیسکس، همواره از محبوبیت خاصی در بین خریداران برخوردار هستند. این ادکلن نیز به‌عنوان عطری فراتر از جنسیت‌ها، مناسب تمامی آقایان و خانم‌هایی است که به رایحه‌های شیرین و چوبی و میوه‌ای علاقه‌مند هستند و به‌دنبال حس قدرت، شجاعت و جذابیت در یک ادکلن اماراتی لوکس، می‌گردند.

 

پخش بوی عالی متناسب با هر موقعیتی

این محصول با نت‌های قوی و ماندگار، دارای پخش بوی بی‌نظیری است که آن را برای هر موقعیتی متناسب می‌کند. با استفاده از این عطر مجلل، حضوری قدرتمند و تأثیرگذار را در مراسمات رسمی و صمیمانه تجربه خواهید کرد.

 

نحوه استفاده از ادکلن النبل وزیر لطافه

برای اینکه تجربه بهتری از خرید ادکلن النبل وزیر داشته باشید، آن را از فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متری بر روی نقاطی مانند رگ دست و رگ گردن -که جریان خون، قوی‌تر است- اسپری کنید تا بوی شکلاتیشرابی آن با ملایمتی فوق‌العاده، به مشام برسد.

 

قیمت ادکلن النبل وزیر

فرمولاسیون اشرافی و فکرشده این ادکلن، در کنار ماندگاری بی‌نظیر رایحه‌های آغازین، میانی و پایانی آن، النبل وزیر از برند مشهور لطافه را به یکی از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی تبدیل کرده است. برای اطلاع از قیمت ادکلن النبل وزیر می‌توانید بخش ابتدایی همین صفحه را بررسی کنید و با افزودن آن به سبد خرید خود، داشتن یک عطر اماراتی اورجینال و اشرافی را روی میز آرایشتان تجربه کنید.

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تند, گرم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن لطافه النبل وزیر Lattafa Al Noble Wazeer”

عطر ادکلن لطافه النبل وزیر Lattafa Al Noble Wazeer

فقط 1 عدد در انبار موجود است