عطر ادکلن لیام خاکستری لطافه Lattafa Liam Grey

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای چوبی وانیلی با رایحه ای معتدل و تند.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

990,000 تومان

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

معرفی ادکلن لیام خاکستری لطافه

ادکلن لیام خاکستری لطافه، یک ادوپرفیوم لوکس و خاص است که ترکیبی جذاب از نت‌های وانیلی و چوبی را در خود جا داده است. لیام به لطف رایحه معتدل و تندی که دارد، شما را به خیالی عمیق و دلنشین از رویاهای شرقی می‌برد.

این عطر و ادکلن با طراحی شیک و مدرن و ماندگاری بالا، انتخابی ایدئال برای کسانی به حساب می‌آید که به‌دنبال عطری متمایز و دلربا هستند. اگر می‌خواهید تجربه استفاده از ادکلن کمپانی اماراتی لطافه را داشته باشید، این ادکلن لطافه، همان چیزی است که در جستجو آن هستید!

 

نت‌های بی‌نظیر Lattafa Liam Grey

این عطر اورجینال، با ترکیبی خلاقانه از نت‌های مختلف، تجربه‌ای چندلایه و شگفت‌انگیز از روایح مست‌کننده را به شما عرضه می‌کند؛ روایحی که در هر نُت، شما را بیش‌ازپیش، شیفته عطر شرقی و اصیل خود می‌کند:

 

نت‌های آغازین؛ به صمیمیت چای و هل

در آغاز، تلفیق خوشایندی از چای سیاه، هل و انجیر به مشامتان می‌رسد که حس تازگی و طراوتی متفاوت را القاء می‌کند. این نت‌ها با ایجاد یک شروع لطیف و دلنشین، شما را به‌سمت یک تجربه عطری تازه و خاص سوق می‌دهند.

 

نت‌های میانی؛ پیچیدگی لبدانوم کاراملی

با گذشت زمان، رایحه‌های لبدانوم، وتیور و عنبیه در این عطر و ادکلن معتدل و تند زنانه به مشام می‌رسد. این روایح کم‌کم آشکار می‌شوند و در ترکیب با نت‌های اولیه، عطری عمیق و کمی دودی را به استایلتان اضافه می‌کنند که لذت تجربه یک ترکیب فراموش‌نشدنی و بی‌نهایت هوشمندانه را به شما بچشانند!

 

نت‌های پایانی؛ گرمای چوب و لطافت وانیل

در نهایت، جادو اتفاق می‌افتد! گرمای چوب صندل در کنار بوی ظریف وانیل و تونکا، رایحه ادکلن لیام خاکستری لطافه را کامل می‌کند. فرمولاسیون خاص این عطر و ادکلن معتدل و تند مردانه باعث می‌شود که ماندگاری آن روی پوست و لباستان بیشتر شود و رایحه پیچیده این محصول در تمام طول روز، همراه شما باشد.

 

چه کسانی به ادکلن لیام خاکستری لطافه علاقه‌مند می‌شوند؟

این ادکلن لطافه، تنها یک عطر اماراتی لوکس نیست؛ این محصول، ابزاری جادویی برای کسانی است که دوست دارند همواره در مهمانی‌ها بدرخشند و در مرکز توجه باشند. این عطر و ادکلن بیشتر مناسب کسانی است که:

آن‌هایی که عاشق تضادهای عطری هستند: ترکیب روایح تند و روایح معتدل در ادکلن لیام خاکستری لطافه، تلفیقی هنرمندانه از تضادها را رقم زده است که می‌توانید آن را وارد استایلتان کنید و در هر جمعی، رد پایی از پیچیدگی رایحه‌تان را از خود به جای بگذارید.

 

کسانی که انتخابی‌های جسورانه دارند: اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در جلسات کاری، قرارهای عاشقانه، مهمانی‌های صمیمی و گشت‌وگذارهای شبانه، خاطره‌ای جذاب از خود ثبت کنید، با انتخاب این ادکلن، وارد یک ماجراجویی جسورانه شوید و ردی قدرتمند از خود در ذهن‌ها ثبت کنید.

 

افرادی که طرفدار عطرهای منحصربه‌فرد هستند: اگر از رایحه‌های تکراری که روی لباس همه به مشام می‌رسد، خسته شده‌اید و به‌دنبال چیزی متمایز می‌گردید، این عطر و ادکلن معتدل و تند زنانه و مردانه، همان چیزی است که می‌خواهید!

 

کسانی که به‌دنبال ادکلن‌های یونیسکس هستند: این محصول می‌تواند به‌عنوان یک عطر و ادکلن معتدل و تند مردانه و زنانه استفاده شود؛ چرا که کمپانی لطافه در ترکیب نت‌های لیام خاکستری، آن را برای هر دو جنس مردانه و زنانه، فرموله کرده است تا انتخابی آزادانه‌تر برای خریداران خود در سراسر جهان، رقم بزند.

 

آن‌هایی که عطری برای تمام فصل‌ها می‌خواهند: رایحه معتدل و تند این ادکلن، آن را برای استفاده در تمامی فصل‌ها به‌ویژه در بهار و تابستان، مناسب کرده است.

 

فرمولاسیون ویژه ادکلن لیام خاکستری لطافه

ادکلن لیام خاکستری لطافه با دقت و مهارت، توسط طراحان برجسته عطرسازی در امارات متحده عربی، خلق شده است. این عطر و ادکلن لطافه از رایحه‌های ارگانیکی استفاده کرده است که در کنار هم، هارمونی خارق‌العاده‌ای از تازگی و پیچیدگی را ایجاد می‌کنند.

فرمولاسیون ویژه لیام با بهره‌گیری از باکیفیت‌ترین متریال‌ها و هنرمندانه‌ترین ترکیبات نت‌ها، توانسته است عطری تولید کند که هم برای مدت طولانی، ماندگار باشد و هم با پخش بوی قوی خود، توجه‌ها را به سمت شما جلب کند.

این عطر لوکس با ترکیب بوی چای و هل در آغاز، لبدانوم مدیترانه‌ای در میانه و گرمای وانیل و چوب در پایان، همه را مسحور استایل شما خواهد کرد. کافی است یک‌بار آن را روی پوست یا لباس خود اسپری کنید تا تجربه‌ای افسانه‌ای از عطرسازی مدرن به دست بیاورید.

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تند, معتدل

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن لیام خاکستری لطافه Lattafa Liam Grey”

عطر ادکلن لیام خاکستری لطافه Lattafa Liam Grey