عطر ادکلن محاسن کریستال لطافه Lattafa Mahasin Crystal

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای گلی چوبی مُشکی با رایحه ای گرم و شیرین.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای فصول سرد.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 1,005,000 تومان بود.قیمت فعلی 934,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

فقط 1 عدد در انبار موجود است

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

عطر ادکلن محاسن کریستال لطافه؛ Lattafa Mahasin Crystal

ادکلن محاسن کریستال یک انتخاب خارق‌العاده برای آن‌هایی است که به‌دنبال تجربه‌ای خاص و متفاوت از رایحه‌های شرقی هستند. این عطر با رایحه‌ای گرم و شیرین، از برند معتبر لطافه، یکی از پرطرفدارترین عطر و ادکلن‌ های عربی موجود در بازار است که برای استفاده هم‌زمان خانم‌ها و آقایان طراحی شده است.

محاسن کریستال با ترکیبی خلاقانه از رایحه‌های میوه‌ای، گلی و چوبی،‌ همراه با پخش بو و ماندگاری بالا شما را به دنیایی از عطرهای لوکس و اصیل می‌برد.

 

چرا خریداران، عطر و ادکلن Mahasin Crystal را انتخاب می‌کنند؟

برای اینکه بدانید علت محبوبیت ادکلن محاسن کریستال چیست، موارد زیر را بررسی کنید:

 

رایحه‌ای معتدل و دلپذیر

این عطر و ادکلن زنانه با رایحه‌ای گرم و شیرین، مناسب استفاده در تمام فصول سال است. این عطر می‌تواند در هر موقعیت، چه در روزهای سرد زمستان و چه در شب‌های خنک بهاری، جذابیت شما را دوچندان کند.

 

مناسب برای خانم‌ها و آقایان

درست است که ادکلن لطافه محاسن کریستال باعنوان عطری زنانه به بازار ارائه شده است؛ اما عطرسازان کمپانی لطافه این عطر و ادکلن را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که هم خانم‌ها و هم آقایان بتوانند از آن استفاده کنند. رایحه‌ای یونیسکس که رای هر دو جنس مناسب است و می‌تواند به‌عنوان عطر مشترک مورداستفاده قرار بگیرد.

 

پخش بوی قوی و ماندگاری بالا

عطر و ادکلن زنانه محاسن با غلظت ادوپرفیوم، پخش بوی عالی و ماندگاری بی‌نظیری برایتان به ارمغان می‌آورد. این یعنی با چند اسپری، رایحه جادویی ادکلن محاسن کریستال تا ساعت‌ها همراهِ استایل شماست.

 

ترکیب نت‌های متنوع و هنرمندانه

عطر و ادکلن گرم و شیرین زنانه از برند Lattafa با ترکیبی هنرمندانه از نت‌های میوه‌ای، گلی و چوبی تجربه‌ای چندلایه و هیجان‌انگیز از رایحه‌ها را به شما هدیه می‌دهد.

 

بسته‌بندی زیبا و طراحی شیک

شیشه شفاف این عطر و ادکلن با جعبه‌ای شیک ترکیب شده است. این طراحی ساده و لوکس، ادکلن محاسن کریستال را به گزینه‌ای عالی برای هدیه‌دادن تبدیل کرده است. با توجه به رایحه همه‌پسند و طراحی مینیمال، این محصول انتخابی عالی برای عزیزان شماست.

 

متناسب با هر موقعیت و مکانی

کمپانی لوکس اماراتی لطافه این عطر و ادکلن زنانه را طوری فرموله کرده است که برای هر موقعیت و مکانی مناسب باشد. از استفاده روزانه تا مجالس و مهمانی‌های رسمی، ادکلن لطافه شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد.

 

رایحه‌های بی‌نظیر محاسن کریستال

ادکلن محاسن کریستال توسط خلاق‌ترین عطرسازان اماراتی ترکیب شده است تا استایلی لوکس با رایحه‌ای رویایی برایتان رقم بزند. این عطر و ادکلن زنانه شامل این نت‌ها می‌شود:

 

نت‌های ابتدایی، بوی خوش میوه‌ها

با اسپری اول، نسیمی تازه و میوه‌ای شما را فرا می‌گیرد. ترکیب پرطراوت سیب و توت سیاه همراه ا شادابی ترنج و نارنگی، حس طراوت و سرزندگی را به شما القاء می‌کند.

 

نت‌های میانی، قدم‌زدن در باغی از گل

کمی بعد، بوی یاسمن و فریزیا با زنق دره و گاردنیا جای خود را به نت‌های ابتدایی می‌دهند. این ترکیب گلی، فضای لطیف و رمانتیک را برای شما مهیا می‌کند.

 

نت‌های پایانی، به اصالت چوب و کهربا

در نت پایانی، رایحه‌های گرم و شیرین وانیل و کهربا با رایحه چوب صندل و مشک، ترکیب می‌شوند تا شما را در هاله‌ای از گرما و جذایت فرو ببرند. بوی اغواگر این سه ترکیب، عطری رازآلود به استایل شما می‌بخشد و ماندگاری آن را تا ساعت‌ها تضمین می‌کند.

 

قیمت ادکلن محاسن کریستال

عطر و ادکلن گرم و شیرین زنانه محاسن کریستال، به دلیل ماندگاری بالا، پخش بوی قوی و طراحی شیک و زیبا، گزینه‌ای عالی برای کادو به حساب می‌آید.

قیمت ادکلن محاسن کریستال با توجه به کیفیت مثال‌زدنی این محصول، منصفانه به نظر می‌رسد. این ادکلن با بوی مسحورکننده خود، قدرت، فریبندگی و لطافت را هم‌زمان به استایل شما می‌بخشد تا در هر محیطی که حضور دارید، محور توجه باشید!

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

شیرین, گرم

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن محاسن کریستال لطافه Lattafa Mahasin Crystal”

عطر ادکلن محاسن کریستال لطافه Lattafa Mahasin Crystal

فقط 1 عدد در انبار موجود است