عطر ادکلن نجدیه لطافه Lattafa Najdia

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای معطرآبزی با رایحه ای خنک و تلخ.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای تمام فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

1,034,000 تومان

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

موجود

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

عطر ادکلن نجدیه لطافه Lattafa Najdia

آیتم نامرئی ولی بسیار مهم هر استایلی، عطر و ادکلن آن است! استفاده از یک رایحه خاص روی لباس‌ها می‌تواند جذابیت شما را در چشم اطرافیان به اوج برساند و شما را به شخصی به‌یادماندنی تبدیل کند.

عطر و ادکلن نجده لطافه (Lattafa Najdia) از این برند اماراتی لوکس، یکی از محبوب‌ترین عطرهای عربی است که با ترکیبات ویژه میوه‌ای، گیاهی و چوبی خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل مردم سراسر جهان پیدا کند.

اگر به‌دنبال عطری هستید که با آن بتوانید رایحه‌ای شرقی و رویایی را تجربه کنید، ادکلن نجده لطافه، انتخابی هوشمندانه برای شماست!

 

ادکلن زنانه نجدیه مناسب چه کسانی است؟

این ادکلن مناسب این افراد است:

علاقه‌مندان به روایح خنک و تلخ: این عطر و ادکلن خنک و تلخ زنانه، مناسب کسانی است که به‌دنبال عطری متفاوت و خاص هستند. ترکیبات متنوع و متعادلی که در این عطر و ادکلن به‌کار رفته است، حس تازگی و نشاط را به شما هدیه می‌دهد؛

 

علاقه‌مندان به عطرهای یونیسکس: یکی از ویژگی‌های برجسته این عطر و ادکلن، یونیسکس‌بودن آن است؛ یعنی شما با محصولی مواجه هستید که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب است. رایحه‌ای که ترکیبی از نت‌های میوه‌ای، گلی و چوبی است و می‌تواند باب سلیقه هر دو جنس باشد؛

 

افرادی که به‌دنبال عطری چهارفصل می‌گردند: فرقی نمی‌کند که در چه فصلی هستید؛ شما می‌توانید با ادکلن لطافه، در روزهای پرحرارت تابستان و روزهای برفی زمستان احساس شادابی و تازگی را تجربه کنید؛

 

مناسب زنان و مردان بالای ۲۵ سال.

 

ترکیبات و فرمولاسیون عطر و ادکلن نجدیه لطافه

ادکلن Lattafa Najdia، ترکیب شگفت‌انگیزی از روایح طبیعی و ارگانیک است:

 

رایحه‌های اولیه

در ادامه نت‌های اولیه این ادکلن را خواهید شناخت:

دارچین: این ادویه گرم و شیرین، حسی آرام‌بخش به رایحه آغازین این ادکلن می‌دهد. دارچین به‌خوبی با سایر نت‌های مرکباتی ترکیب می‌شود و آغازگر یک رایحه پیچیده است.

ترنج: این میوه با رایحه‌ای تند و مرکباتی، حس تازگی و نشاط را به این ترکیب اضافه می‌کند.

لیمو: لیمو رایحه‌ای ترش و تازه دارد. این عطر جذاب باعث حس خنکی و طراوت در نت‌های آغازین می‌شود. ترکیب لیمو با دارچین و ترنج، تعادلی دلپذیر از شیرینی و پیچیدگی عطرهاست.

سیب: تعادل این عطر و ادکلن زنانه، با رایحه سیب کامل می‌شود.

 

رایحه‌های میانی

آرام‌آرام این نت‌ها را درک خواهید کرد:

اسطوخودوس: گیاهی سرشار از حس آرامش! اسطوخودوس با بوی ملایم و دلنشین خود، ادکلن نجدیه لطافه را به عطری نرم و ابریشمی تبدیل می‌کند.

 

هل: بوی گرم و ادویه‌ای هل، حسی متمایز به نت‌ های میانی این عطر و ادکلن می‌دهد؛ بویی شیرین، عمق و تند که پخش بویی بی‌نظیر دارد.

 

رزماری: این گیاه معطر، احساسات شما را برمی‌انگیزد. ترکیب رزماری با سایر روایح نت‌های میانی، رایحه‌ای سبک و متعادل را در فضا پخش می‌کند.

 

رایحه‌های پایانی

و در انتها، این روایح دل شما را خواهد ربود:

عنبر: به‌دنبال حس گرما و ماندگاری هستید؟ نُت پایانی این عطر از کمپانی اماراتی لطافه، بویی عمیق و غنی دارد که ماندگاری بالای عطر را تضمین می‌کند.

 

مُشک: حس لطافت و نرمی را با مُشک موجود در رایحه‌های پایانی نجدیه، تجربه کنید. ترکیب این متریال با نت‌های چوبی و میوه‌ای، معجزه‌ای در عطرسازی عربی به شمار می‌رود.

 

چوب صندل: چوب معطر صندل به‌خوبی با سایر نُت‌های این ادکلن ترکیب می‌شود و پخش بوی قوی را به ارمغان می‌آورد.

 

سرو: بوی چوبی و خنکای سرو، حس گیاهی و طراوت دلچسبی در نت‌های آخرین این ادکلن لطافه ایجاد می‌کند.

 

چرا ادکلن نجدیه لطافه را بخریم؟

به این دلیل توصیه می‌کنیم که این ادکلن را روی مدیر آرایشتان داشته باشد:

فرمولاسیون و رایحه عالی: عطرسازان کمپانی لطافه با دقت و هنر بسیار، تمام خلاقیت خود را در ترکیب روایح نت‌ها میوه‌ای، گلی،‌ ادویه‌ای و چوبی این ادکلن عربی، به‌کار بسته‌اند تا تجربه‌ای جدید را برای طرفداران این برند، رقم بزنند.

 

حجم و غلظت عالی: این محصول با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر و غلظت ادوپرفیوم عرضه می‌شود و این غلظت، اصلی‌ترین دلیل باعث ماندگاری بالای عطر است.

 

ظاهری شیک و هنرمندانه: بسته‌بندی زیبا و خاص چنین عطری، نشان‌دهنده اصالت و ذوق شرقی سازندگان آن است. تصویر یک برگ بزرگ روی شیشه این عطر و ادکلن زنانه، نمادی از تازگی و طبیعت است؛ درست مانند رایحه ارگانیک و طبیعی آن!

 

پخش بوی عالی و ماندگاری بالا: این ادکلن بعد از گذشت چند ساعت از اسپری‌کردن، همچنان رایحه خوشبو و دلچسب خود را روی لباس یا پوست شما حفظ می‌کند؛ بدون اینکه هیچ رد  یا لکی از خود به‌جای بگذارد.

 

نحوه خرید و قیمت ادکلن نجدیه لطافه

اگر به‌دنبال تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد از عطرسازی اماراتی هستید و می‌خواهید به رویاهای شرقی سفر کنید، ادکلن Lattafa Najdia را در لیست خرید خود قرار بدهید.

قیمت ادکلن نجدیه لطافه با توجه به غلطت، حجم متریال و کیفیت تضمین‌شده آن، مبلغی باورنکردنی به حساب می‌آید.  همین امروز سفارش دهید و به قدم در دنیای لوکس عطرسازی اماراتی بگذارید!

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه, مردانه

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

تلخ, خنک

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن نجدیه لطافه Lattafa Najdia”

عطر ادکلن نجدیه لطافه Lattafa Najdia

موجود