عطر ادکلن یارا لطافه Lattafa Yara

ویژگی های برجسته:

  • طراحی و ظرافت در ساخت بسته بندی و شیشه (خوب).
  • رایحه ای گلی میوه ای با رایحه ای معتدل و شیرین.
  • مناسب برای 25 سال به بالا.
  • مناسب برای چهار فصول.
  • مصرف رسمی و روزانه.
  • ادوپرفیوم EDP.
  • پخش بو خوب.
  • ماندگاری خوب.
  • رایحه (خوب).

قیمت اصلی 1,045,000 تومان بود.قیمت فعلی 985,000 تومان است.

موجودی و قیمت هامون به روز شده، راحت خرید کنید.

اگه قبل از ساعت ۷ صبح سفارشتون رو تکمیل کنید، تلاش میکنیم همون روز ارسال کنیم و اگه موردی باشه سعی میکنیم نهایتا دو تا سه روز کاری براتون بفرستیم.

معمولا بسته شما بین ۵ تا ۱۰ روز کاری به شما تحویل داده میشه.

تمامی محصولاتی که در فروشگاه رخ گل به فروش می رسند، کاملا اورجینال هستند و به هیچ وجه کالایی که اصلی نباشد به فروش نمی رسد.

خیر، متاسفانه فعلا خدمات پرداخت در محل فعال نیست.

قبل از ارسال سفارشات، هزینه سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

توضیحات

عطر ادکلن یارا لطافه Lattafa Yara

ادکلن یارا لطافه (Lattafa Yara) رایحه‌ای است که می‌تواند شخصیت و سلیقه شما را به بهترین نحو نمایان کند. این عطر و ادکلن که محصول برند معتبر لطافه از امارات متحده عربی است، رایحه‌ای مشابه با عطر و ادکلن دیور پویزن گرل (Dior Poison Girl) دارد که تجربه شگفت‌انگیزی از رایحه‌های وانیلی و گُلی را برایتان رقم می‌زند.

درباره برند لطافه؛ کمپانی خلق رویاهای شرقی

لطافه یکی از برندهای معتبر و شناخته‌شده در دنیای عطریات است که در سال ۲۰۱۲ در امارات تأسیس شد. این برند با ترکیب روایح خاص و هنرمندانه، ادکلن‌هایی پرطرفدار تولید می‌کند که جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی به دست می‌آورند.

تمامی محصولات این کمپانی با استفاده از لوکس‌ترین متریال‌ها ساخته می‌شوند تا مقاومت، ماندگاری و پخش بوی لطافه را در سراسر جهان، تضمین کنند.

جادوی ترکیبات رایحه ادکلن یارا

این عطر و ادکلن زنانه ترکیباتی جادویی و دلپذیر دارد که کمپانی لطافه آن را برای طرفداران لوکس‌پسند خود فرموله کرده است:

 

نت‌های آغازین: شروعی جذاب با رایحه‌های گلی و میوه‌ای

نت‌های اولیه ادکلن یارا صورتی با رایحه‌های هلیوتروپ، گل ارکیده و نارنگی شروع می‌شود. این ترکب بی‌نظیر، آغازگر حس طراوت و شادابی است که در عطر اماراتی شما جریان دارد. هیوتروپ با رایحه‌ای شیرین و پودری، گل ارکیده با بوی شاداب و مست‌کننده و نارنگی با عطر تازه و مرکباتی خود، اولین لایه از این عطر را تشکیل می‌دهند. چنین ترکیب ملایم و جذابی باعث القای حس زندگی و انرژی مثبت می‌شود.

 

نت‌های میانی: رایحه‌های گرمسیری و صمیمانه

کافی است کمی صبر کنید تا نت‌های میانی ادکلن یارا اصل، خود را به مشام شما برسانند. رایحه میوه‌های گرمسیری، در این مرحله به اوج خود می‌رسند و حس شیرینی و دلپذیری را تقویت می‌کنند. این نت‌ها فضای خاص و دلپذیری را به استایل شما اضافه می‌کنند که منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی است؛ درست مانند حضور در باغی گرمسیری، پُر از میوه‌ها و گیاهان تازه و خوشبو!

 

نت‌های پایانی: ترکیبی هوشمندانه از وانیل و چوب

کمپانی پرطرفدار لطافه در نت‌های پایانی این عطر و ادکلن زنانه نهایت هنر خود را به نمایش گذاشته است. ترکیبی از وانیل و مشک و چوب صندل که عمق و اصالت ویژه‌ای به این عطر می‌بخشد و برای ساعات طولانی همراه شما خواهد بود.

رایحه وانیل با حس شیرینی ابریشمی، چوب صندل با عطری زمینی و عمیق و مشک با رایحه‌ای اصیل و کلاسیک، ترکیب ادکلن یارا صورتی را کامل می‌کند. 

 

چرا ادکلن یارا لطافه را انتخاب کنیم؟

برای اینکه بتوانید با خیالی آسوده، دست به انتخاب این عطر و ادکلن بزنید، بهتر است بدانید «چرا طرفداران کمپانی لطافه، ادکلن یارا اصل را انتخاب می‌کنند؟»

 

ماندگاری طولانی

یکی از اساسی‌ترین دلایلی که باعث انتخاب یک ادکلن می‌شود، ماندگاری رایحه آن است. خبر خوش اینکه Lattafa Yara، ماندگاری طولانی‌مدت خود را با خط بوی فوق‌العاده‌ای که دارد، به اثبات رسانده است. رایحه ادکلن یارا تا ساعت‌ها روی لباس شما می‌ماند، بدون اینکه لکه و ردی از خود به‌جای بگذارد!

 

پخش بوی حیرت‌انگیز

ترکیب نت‌های گلی، میوه‌ای‌، وانیلی و چوبی این ادکلن به‌طرز اسرارآمیزی در محیط پخش می‌شود. کافی است این ادکلن را چند مرتبه روی لباس را مُچ دست خود اسپری کنید تا با پخش بوی اعجاب‌آور این مایع جادویی آشنا شوید.

 

طراحی در اوج زیبایی زنانه

بطری صورتی‌رنگ ادکلن یارا لطافه با طراحی دقیق و زیرکانه خود، جلوه‌ای زنانه و لوکس به این عطر می‌دهد. این بسته‌بندی سنگین و باکیفیت،‌ علاوه‌بر نمایش زیبایی این ترکیب خوشبو، حسی اشرافی و لوکس را نیز به شما القا می‌کند. بسته‌بندی‌ ادکلن‌های برند اماراتی لطافه از بهترین متریال‌ها ساخته می‌شود تا خریداران بتوانند بدون نگرانی از کیفیت محصولات، خریدی مطمئن را تجربه کنند.

 

مناسب برای موقعیت‌های متنوع

خرید ادکلن یارا به شما این امکان را می‌دهد که در هر مناسبتی از این معجون اسرارآمیز استفاده کنید؛ از مهمانی‌های شبانه گرفته تا قرارهای دوستانه و استفاده‌های روزمره! ادکلن یارا لطافه با خط بوی ابریشمیِ خود، تضمین می‌کند که در انواع موقعیت‌ها، شما را در مرکز توجه قرار دهد!

 قیمت ادکلن یارا

تعجب می‌کنید اگر بدانید که این ادکلن یارا اصل و مجلل با قیمتی بی‌نهایت مناسب در اختیار خریداران قرار گرفته است. برند بزرگ لطافه با فرمولاسیون خلاقانه و منحصربه‌فرد خود توانسته است محصولاتی با رایحه اصیل و سحرانگیز تولید کند.

نکته جالب اینکه این شرکت غول‌پیکر، به‌دلیل ارائه قیمت‌های منصفانه خود در بازار جهانی به بیشترین محبوبیت دست پیدا کرده است. پس با توجه به کیفیت و قیمت ادکلن یارا همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا پس‌از خرید ادکلن یارا بالاخره لذت یک عطر اماراتی اورجینال را تجربه کنید!

 

 

 

توضیحات تکمیلی
برند

lattafa

جنسیت

زنانه

سال تولید

2022

کشور سازنده

امارات متحده عرب(U.A.E)

نوع رایحه

شیرین, معتدل

حجم

100 میلی لیتر

نوع محصول

ادکلن اصلی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن یارا لطافه Lattafa Yara”

عطر ادکلن یارا لطافه Lattafa Yara